Testing akaun Imageshack

©2010mknaceunlimitedWaaa.. tadi baru terbaca komen dari tubelawak, katanya imej yang hosting kat photobucket tu slow, better try pakai imageshack yang lebih laju. Why not.. Aku memang suka mengetest pun kan. Lagipun imageshck la sesatunya tempat imej hosting otai yang aku belum pernah try.

So aku bukak la laman dia.. Waaa.. ada .us lak tu belakang dia. Daftar ajer la. Bukannya kena bayar pun kan. Sekali aku dah daftar.. Waaa.. marbeles.. marbeles.. lebih kurang akaun photobucket aku jugak ler. Boleh haplod bideo, leh apload gambo. Ni foto atas ni pun aku haplod ke imageshack. Ada beza tak laju dia. Nanti tunggu aku haplod foto-foto lain lak yer..

Kenapa aku test? Aku memang dah pakai photobucket. Akaun pro lak tu. Sebabnya, orang lain sebenarnya yang nengok blog aku. So, apa saja sajesyen dari pengunjung aku akan ambik kira. Ingat tak dulu blog aku pernah hilang lagu ni kejap.. sebab ada yang komen lagu ni menyemak. Pastu masuk lak yang nak dengar balik lagu ni. So aku kena la taruk balik. Pasal yang mintak ada balik tu yang tegar punya.. hahaha.. Walaupun pada dasarnya aku menulis blog hanya untuk meluahkan apa yang aku rasa, tapi blog aku ni bukan untuk aku jer. Bila dah letak tak internet, maknanya untuk semua orang. Jadi semua orang ada sikit syer dalam perubahan dalam blog aku ni. Tapi kuasa tetap ditangan aku kan..

ps : nanti aku akan test kat sekolah aku lak.. laju ker tak imej dari kedua-dua webhosting ni.. tunggu..


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

PERMOHONAN ONLINE KE PROGRAM KOLEJ VOKASIONAL (MENJURUS KEPADA DIPLOMA VOKASIONAL MALAYSIA) AMBILAN JUN 2016

PERKONGSIAN 1 HARI 1 HADIS : Memakan Daging Saudara SeIslam