mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label selesai. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label selesai. Papar semua catatan

Sabtu, 10 Disember 2016

Peperiksaan Darjah Khas Agama Johor : Selesai


Peperiksaan Darjah Khas Agama Johor : Selesai. Sepanjang minggu lepas, iqa terlibat dalam peperiksaan darjah khas. Belajar kat Larkin Perdana. Amik kat Gelang Patah. Semoga dapat keputusan yang cemerlang. InsyaAllah.

Rabu, 25 Disember 2013

Majlis pertunangan along - rombongan lelaki

Majlis pertunangan along. Selesai. Alhamdulillah.


Sent from Samsung Mobile

Selasa, 17 Disember 2013

Alhamdulillah selesai

Alhamdulillah selesai sudah urusan savvy. Yang tak tahan adik, nenek. Menangis jah. Adik inaz paling teruk. Siap nak balik keter tu. Pasal keter tu sebaya dia.


Sent from Samsung Mobile

Selasa, 14 September 2010

Pejabatku nan sunyi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 14 September 2010
Masa : 6.45 pagi
Tempat : Jalan Gladening
Mood : Semangat sehh..

Pepagi, keluar cam biasa. Pelik.. Apasal hari ni jalan lengang giler. Boleh wat drift lagi ni. Betulla orang cakap, jalan kat JB ni jem masa hari sekolah jer. Kalau tak.. Hmmm.. Boleh tido tu atas jalan. Biasa aku sampai paling awal mesti 6.55 pagi. Pagi ni aku sampai 6.45 pagi.. Tu pun pasal aku kuar lewat hari ni. Hahahaha.. Sib baik posa, kalau tak; nyinggah dulu makan kat hutan bandar. Tapi hutan bandar pun tak bukak walau satu pun gerai dia..

Sampai jer, memang dah expect. Meja penuh surat nak kena cater. Sekali usha ada satu surat dari kusess.. Alhamdulillah.. dah setel dah kes aku. Sempat la gaduh jap ngan orang kementerian tuh. Ada nak suruh bayar pakai air liur jer.. Sampai dia keluarkan hitam putih baru aku baya. Jangan main-main dengan duit sekarang ni. Tak kena cara ada yang mati kena bakar..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa.. keter aku sebijik jer yang ada.. Dah biasa dah pun. Lagipun aku masuk kije ikut time 1 : 7.30-4.30.. malas nak bersesak lam jem

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kan banyak surat nak kena setel.. aku dah agak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. baru nampak sikit timbunan kan.. tu baru cuti seminggu tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang ni yang aku dok nunggu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel dah pun kes nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lam 7.30 mat nor datang carik aku.. ala.. boring la, pejabat kosong katanya.. dah la nak sarap gerai banyak tak bukak..

Enjoice...Sharing is power!!!