mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sebelum. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sebelum. Papar semua catatan

Jumaat, 22 Ogos 2014

Kenduri doa selamat dan bacaan yasin sebelum berangkat ke Mekah


Kenduri doa selamat dan bacaan yasin sebelum berangkat ke Mekah. Hari ni kat kampung, majlis ringkas bacaan yasin dan doa selamat dah selesai dijalankan sebelum solat jumaat tadi. Nampaknya aku tak dapat nak join. Tunggu 26 ni baru leh gerak balik. Sekurang-kurangnya. Sempat ngantor ke lapangan terbang. Nak cuti lelama, yang sekolah nak buat camno. Dapat la tiga hari untuk balik dan ngantor. Harap semuanya berjalan dengan baik dan sempurna. TQ pakcik atas sharing the picas.

Ahad, 29 Disember 2013

Posing sebelum pulang

Posing sebelum pulang. Walau tak puas hati. Posing la dulu sedapkan hati. Huhuhu... pasni takyah la gi lagi. Makin tak best la pulak.

Selasa, 20 Ogos 2013

Edisi merayap sebelum pulang


Edisi merayap sebelum pulang. Petang ni, dah kuar bangunan jabatan baru perasan. Hujan daa... Nampak sangat gap antara dunia luar ngan bilik aku nih. Tapi, petang ni; sebenornyer, kepala aku tak fokus. Banyak perkara perlu disetel dalam masa yang sangat singkat. Tapi alhamdulillah. Selesai semuanya.

Sekali mama call, masa baru ja nak gerak. Bang, beli tomyam; nak wat berbuka. Ehem. OK gak tu kan. So, off me go to gelang patah la... Read on...

Sabtu, 27 Julai 2013

Aktiviti cuti hujung minggu sebelum puasa


Aktiviti cuti hujung minggu sebelum puasa. Banyak yang kena buat sebelum puasa menjelma. Hehehe. Dah la dijangka kesibukan melanda puasa ni nanti. Layannnzzz... Read on...

Jumaat, 7 Jun 2013

Aktiviti sebelum pulang ke kota


Aktiviti sebelum pulang ke kota. Sementara nak nunggu masa nak gerak, abis satu kawasan aku snap picas. Dari sawah ke homestay sampai la ke gambo keter haiza yang nak dijual tu. Lepak lepak jap. amik moktan. layan ziqri, layan menerung, layan bajak, layan kebudak sauk ikan. Ahahaha... Read on...

Sabtu, 10 November 2012

Beberapa perkara sebelum pernikahan

Berinai, hantaran... Hmmm... Kena topup beberapa aksessori lagi untuk hantaran.