mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label masjid jamek pekan nenas. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label masjid jamek pekan nenas. Papar semua catatan

Selasa, 31 Januari 2017

Lepak Santai : Taman Permainan Masjid Jamek Pekan Nenas


Lepak Santai : Taman Permainan Masjid Jamek Pekan Nenas. So. Kita pecah dua team. Mama gerak masuk ke medan niaga. Aku gerak ngan team kebudaks ke taman permainan. Kekeke. Selalu jugak aku buat cenggini. Sementara matahari tak naik lagi. Kita belasah abis abisan main semua permainan tersedia kat sini. Sayang. Ada beberapa alat senaman yang dah rosak. Buai tinggal satu je boleh main. Takpe lah. Kita main aje yang mana boleh main. Overall. Memang terjaga dengan baik kawasan ni. Yang part rosak tu. Saling beringat la. Kadang kadang nampak jugak yang dah lebih limit pun sibuk nak merasa. Ingat ingat la pada yang berhak kan. Saling ingat mengingati.

Sabtu, 26 Disember 2015

Bazar Sabtu Pekan Nenas First Encounter

Bazar Sabtu Pekan Nenas First Encounter

Bazar Sabtu Pekan Nenas First Encounter. hari ni pergi jap. nak tengok apa yang ada. orang tak seramai selasa. macamtu jugak dengan penjual. yang pasti. sabtu tak sama dengan selasa. baik peniaga. baik pengunjung. tapi ok lah. cuma tak tahan bab panas tu la.

Sarapan @ Kafeteria Anjung Dful

Sarapan @ Kafeteria Anjung Dful

Sarapan @ Kafeteria Anjung Dful. Kafeteria ni terletak dalam kawasan Masjid Jamek Pekan Nenas. Selama ni asyik lalu aje. Orang sentiasa penuh. Pagi ni try makan sini pulak. Boleh tahan. Makan lempeng ngan kuah pilih sendiri. Nak rendang, gulai asam pedas. Pilih aje. Makanan sentiasa ditambah. Dan kejap aje licinnya. Harga pun boleh tahan. RM12 untuk 5 orang makan.