mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Jom Ronda-Ronda Ramadhan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Jom Ronda-Ronda Ramadhan. Papar semua catatan

Rabu, 8 September 2010

Jom ronda-ronda Ramadhan : Pasar Ramadhan Pekan Baling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 5.00 petang
Tempat : Pekan Baling
Mood : Apa yang best yerk

Petang n, dapat la berjalan ke pasar ramdhan baling. Lama tak jejak kat sini. Kira 2 tahun gak la kan. Tempat pun dah pindah ke tempat parking sebelah KFC, jadi besar la tempat dia. Makanan memacam ada, yang kedah punya la especially. Inaz jer ikut pasal iqa sibuk nak bermain kat rumah jer..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Parking kat belakang bus stand baling, paling dekat dan senang nak bergerak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bukan main lagi si inaz nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gerai juai kasut pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bukan setakat kuih dan juadah, daging lembu, ayam dan sayur pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Paling aku suka dulu, cucuq menderam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita serang pasar mamadan ini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lemang dan ketupat palas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pilih daun palas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Seikat RM4 jer cikgu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Inaz pun turut serta lam operasi beli daun palas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Somtam.. kerabu mangga.. banyak la pulak kat sini.. almaklum kawasan sempadan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa ni yerk.. kek?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sup.. yummy

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap letak nama roller coaster tuh.. hotdog balut ngan roti, pastu goreng

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pilihan kuih-kuih. ni kalau kat johor nih, dia serve lam kotak. kat sini serve lam tupperware

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Roti jala.. cam best la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yong tau fu dan rojak singapore.. jauhnya jalan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli mee dulu untuk inaz.. singgit jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak beli kuih dik??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli rojak singapore.. atuk kedah teringin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pilih pakcik pilih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nira nipah pun ada juai?? sebungkus RM3

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meneruskan serangan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak cari agar-agar santan untuk mama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mee kari.. hmmm

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni roti apa ntah.. aku pun tak tahu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Roller coaster lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan nasi ayam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli pulut udang dulu.. 3 RM2.. tapi besau besau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lauk pauk yang banyak giles

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
popia.. ada biasa, ada goreng

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sup lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Roti bom ka ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lagi nasi ayam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli kak kuih-kuih tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aik.. malu la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa... ni la gulai kawah yang glemer tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jalan lagi nengok mee kuah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Somtam lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli bang kuih tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dan lagi somtam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ramai orang.. esok-esok la beli

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gerak ke kawasan panggang la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua bakar-bakar jer kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cambest la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Huiyo ayam panggang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kepak madu pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pergghhh..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Juai buah ngan sayur lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni pun ramai orang jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap juai daging lembu lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ikan bakar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Membelakangi gunung baling, disitu la terletaknya pasar ramadan ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak sayur pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
KFC baling

Enjoice...Sharing is power!!!