mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label yasin. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label yasin. Papar semua catatan

Jumaat, 15 Mei 2015

Santai bersama nenek Yang


Santai bersama nenek Yang. Semalam ada kenduri kat sana. Yasin dan Tahlil. Lepak lepak santai bersama.

Ahad, 2 Disember 2012

Ucus : Yasin dan doa selamat

Sebelah malamnya, satu majlis bacaan yasin dan doa selamat dijalankan. Team yasin nenek johor yang take over.

Ucus : Yasin dan doa selamat
baru nak mula

Ucus : Yasin dan doa selamat
dah mula

Ucus : Yasin dan doa selamat
boleh tahan ramainya

Ucus : Yasin dan doa selamat
penuh ruang tamu bawak ke ruang tengah

Ucus : Yasin dan doa selamat
close up

Ucus : Yasin dan doa selamat
pandangan dari pelamin

Ucus : Yasin dan doa selamat
nenek banun mengetuai

Ucus : Yasin dan doa selamat
udah selesai

Ucus : Yasin dan doa selamat
sempat mengintai

Ucus : Yasin dan doa selamat
makan dulu

Ucus : Yasin dan doa selamat
seronok... why me in the back

Ucus : Yasin dan doa selamat
ziqri bermanja ngan atuk kedah aje kerjanya

Ucus : Yasin dan doa selamat
pilihan yang pelbagai

Ucus : Yasin dan doa selamat
pilih jangan tak pilih

Ucus : Yasin dan doa selamat
dah nak balik

Ucus : Yasin dan doa selamat
nenek agih berkat

Ucus : Yasin dan doa selamat
sukanya

Ucus : Yasin dan doa selamat
baru nampak ramainya

Ucus : Yasin dan doa selamat
esok jangan lupa datang

Ucus : Yasin dan doa selamat
kami balik dulu

Ucus : Yasin dan doa selamat
jom nak balik dah

Ucus : Yasin dan doa selamat
jalan elok elok

Ucus : Yasin dan doa selamat
terima kasih banyak yea



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Jumaat, 5 Februari 2010

The colourful faces of SKTTA - Spiritual

©2010mknaceunlimitedSeperti pada kebiasaannya, setiap pagi Jumaat, akan adanya aktiviti keagamaan; seperti yang tertanda dalam jadual waktu dengan huruf besar Q. Pagi ini aku memang dah merancang untuk mendokumentasikan semua aktiviti kerohanian yang berlangsung di sekolah. Kalau setakat Yasin di dewan tu dah selalu sangat. Kali ni aku memang nak ronda satu sekolah..

Dan nampaknya memang banyak aktiviti-aktiviti lain yang berlangsung. Antaranya yasin dan solat hajat untuk Tahun 6 di surau sekolah, yasin untuk pelajar tahap 2 di dewan bestari, bacaan quran untuk pelajar tahun 5 di bilik JQAF, kelas fardhu ain untuk pelajar tahap 1 di bilik tayang, moral tahap 2 di bilik SAL dan moral tahap 1 di perpustakaan..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited
Operasi aku bermula kat surau sekolah, sebab; aku parking kat sebelah surau. Lepas amik jer kamera terus aku ke tingkap surau. Surau ni pakai tingkap daun tu ha. So, selak jer dan terus tembak.

©2010mknaceunlimited
Bacaan Yasin di surau..

©2010mknaceunlimited
Comei-comei bebudak tahun 6 tahun ni..

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Ustaz Sajuli yang memimpin acara di surau

©2010mknaceunlimited
Seterusnya ke Bilik Tayang, kelas fardhu ain pelajar Tahap 1.

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Ustazah Chom mengepalai kelas fardhu ain di Bilik Tayang

©2010mknaceunlimited
Syafiqah...

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Guru-guru di Dewan Bestari...

©2010mknaceunlimited
Ustaz Shahir yang mengepalai acara di Dewan Bestari...

©2010mknaceunlimited
Pendidikan Khas la pulak kan...

©2010mknaceunlimited
Pergghh.. Ada jugak tu impian nak baca.. Alhamdulillah...

©2010mknaceunlimited
Cikgu Rozilah yang mengetuai acara di Bilik Pendidikan Khas..

©2010mknaceunlimited
Barisan guru-guru pendidikan khas...

©2010mknaceunlimited
Seterusnya, bilik JQAF..

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Ustazah Salmah yang mengetuai acara di bilik JQAF..

©2010mknaceunlimited
Puan Teng yang mengetuai Moral tahap dua di bilik SAL..

©2010mknaceunlimited

©2010mknaceunlimited
Sukati tul muka bebudak ni..

©2010mknaceunlimited
Moral Tahap 1 di perpustakaan.. diketuai oleh Puan Lim.. Tak sempat lak nak amik gambo dia..

©2010mknaceunlimited