mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label dam. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label dam. Papar semua catatan

Khamis, 16 September 2010

Main dam aji bersama Iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 16 September 2010
Masa : 6.00 petang
Tempat : Ruang tamu umah den
Mood : Enjoy.. sesambil layan movie Salt

Iqa tak abis abis mintak aku ajar dia main chess.. dari semalam bawak ke pagi bawak ke petang. Aku lak.. ajak dia main dam aji dulu.. sampai dia leh menang ngan aku dulu baru boleh aku ajar main chess.. Chess ni susah sikit.. Setiap bidak ada cara jalan yang berbeza. Target akhir pun tak sama.. Kena pikir lelama, camner nak kepung raja lawan. Aku start main chess pun darjah dua. Iqa baru darjah satu.. kasi dia terer main dam aji dulu, baru aku bukak chess lepas nih.. Tu pun ending dia dapat gah seri ngan aku.. pasal dedua dah tak leh jalan.. memang dia tiru abis abis apa yang aku jalan, secara terbalik..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. jalan la iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu namanya nak kasi abah makan free jer tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa tak perasan daaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cover depan dia, pasni leh makan.. hehehe

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri macam biasa berkepak kepak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya pun nak main jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alaaa... tak boleh ke

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. jalan la. apa tunggu lagi iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abis la cenggini.. memang abah bantai iqa abis abis nih.. tinggai tiga ja, pastu semua dah nunggu kena makan ja ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kita main seken round

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kali ni strategi iqa adalah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tiru apa abah jalan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mesti leh menang punya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap kira tu buah mana abah jalan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa, iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haa... abis kali ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ending dia.. memang dah tak leh jalan lagi dah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Patut la si mongkel ni sengap ja.. dah dapat susu dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jangan la kacau saya nak minum susu nih..

Enjoice...Sharing is power!!!

Lepak-lepak malam Hari Malaysia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 15 September 2010
Masa : 8.40 malam
Tempat : Rumah den
Mood : Lepak lepak

Malam ni kami lepak-lepak jer kat ruang tamu sesambil nengok tv. Sementara tu adik ngan iqa dok kat ruang tengah sambil buat kije rumah.. ye lah.. hari jemaat ngan sabtu ni kan dah naik sekolah. Tetiba ada keter benti depan rumah.. ooo.. Abang izat datang beraya. Bebudak ni semua pakat ke ruang tengah. Aku nengokkan adik yang masih dok wat kije rumah. Iqa lak dah sibuk nak bermain jer.. Last-last diaorang main dam. Saja aku tak ambik gambo, pasal sibuk ngaja iqa ngan puteri..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara nunggu inaz siap wat kije rumah, meh kita selongkar dulu kotak mainan; cari apa yang boleh kita main sesama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Inaz masih buat kije lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah.. main badminton ni boleh tak.. tak boleh..

Enjoice...Sharing is power!!!