mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label uno. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label uno. Papar semua catatan

Isnin, 22 November 2010

Kebudak kerol kembali

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 21 November 2010
Masa : 12.30 tengahari
Tempat : Rumah den
Mood : Sepoi sepoi bahasa

Hari ni banyak majlis nak gi. Majlis sanding la. Ada 3 majlis. Sebelum kita jengjalan, kita posing la dulu kan. Pasal susah nak melawa cenggini. Sayangnya memasing asik nak membotol ja..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua suka main kat walker si ziqri nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok abah sana tu ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Membotol jugak akhirnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboihh.. kak ngah siap dah menempel kat walker

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bosing baik bersama si membotol

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa kutuk kutuk.. ni nampak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya.. mana gigi kak long aaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kena tutup sikit mulut baru cun hahaha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah start melalak dah anak bujang sorang ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kasi botol baru senyap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cayang bucuk kak ngah nih.. dah anak dara dah ziqri kan mama kan.. bujang la dik, anak dara tu pompuan

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 21 November 2010

Ziqri - 8 months

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 16 November 2010
Masa : 7.20 malam
Tempat : Lam umah
Mood : Playful

Ziqri dah 8 bulan dah. Suka sangat bermain. Semua kerusi, meja dia dah boleh panjat. Mana lagi laci lam rumah yang tak boleh dia bukak. Jangan kata buai, walker pun dia dah boleh panjat keluar. Tunggu masa nak berjalan ja lagi ni..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya jumpa kipas la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada gaya cam kitana tak.. tak tau.. mortal combat tuuhh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Udah udah la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak mengemas la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok apa saya boleh amik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya pun terer lam usaha panjat memanjat nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jangan la asyik amik gambo saya aje

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Blank kejap saya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. dah caj dah...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom nengok kakak kakak saya buat apa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Main uno rupernyer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak inaz pun dah pandai main

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Letak jangan tak letak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya pun nak main jugak

Enjoice...Sharing is power!!!