mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label BAHAGIAN KABINET. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label BAHAGIAN KABINET. Papar semua catatan

Rabu, 14 November 2012

Takwim 2013


Bila nak buat takwim untuk tahun berikutnya, yang paling penting kena tau bila cuti kelepasan am, bila cuti sekolah. Kalau tak... nanti terpaksa anjak la, tunda la. So, hari ni aku penuhkan aku nyer organiser ngan 2 jenis cuti ni dulu. Kalau nak boleh dapatkan kat sini...

.: Jadual Hari Kelepasan Am Persekutuan dan Negeri
.: Takwim Penggal Persekolahan
   *** sumber : BAHAGIAN KABINET, PERLEMBAGAAN DAN PERHUBUNGAN ANTARA KERAJAAN


Apa yang menarik untuk takwim tahun ni adalah, cuti pertengahan penggal 2 dah ditarik awal supaya cuti raya puasa termasuk sekali dalamnya. So, takyah pening pening sekolah nak mikio bila nak buat sekolah ganti. Ada improvement. Tapi kalau dah manusia tu, manusia jugak la kan. Kita tengok jer la nanti ada tak sekolah yang nak drag jugak.. kekeke..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free