mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kerani kontrak. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kerani kontrak. Papar semua catatan

Ahad, 7 November 2010

Edisi makan aiskrim

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 November 2010
Masa : 10.20 pagi
Tempat : Depan rumah
Mood : Best woo

Lama tul tak makan eskrem reramai cenggini. Sekali masa gi isi minyak tadi tetiba rasa cam nak makan eskrem la pulak. Singgah jap kat YOS. Sekali eskrem lam mangkuk dah abis. Cit.. Kan dah tak leh wat float. Last last beli la eskrem kon ni ha. Belasah ja la. Tengok si ziqri sian la pulak. Mulut dah cam ikan pun ada. Sekali bagi terus dia nak lagi. Siap tarik tarik tangan gitu

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah tak boleh halang lagi dah.. ziqri dah jadi resaksa gorgon

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nak lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah cukup yerkk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dia nak amik yang kakak dia punya la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terpaksa la kasi lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hmmm.. sedap..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah abis comot dua beradik nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Len kali kita makan lagi ya

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 12 September 2010

Menu Lebaran : Rendang Daging

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 9 september 2010
Masa : 11.20 pagi
Tempat : dangau nenek kedah
Mood : Huiyooo.. syiok woo

Sekali harung, mak yang pun dah nak mula sesi buat rendang daging dia. Leceh sikit pasal lama nak kerja mengacau jer. Tapi kira ok la pasal ramai yang membantu. Tu yang last sekali kami boh nama rendang ni sebagai rendang mak yang abang mawi keranikotrak@yahoo.com dan cikgu yaih.. Best tak nama dia..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bahan bahan dah ready

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah hangat membincangkan isu kenaikan harga minyak di pasaran antarabangsa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mungkin, dengan penuangan dengan teliti minyak ini, harga akan turun mendadak dalam tempoh masa 3 hari

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tumis bawang putih ka.. lupa la pulak mender nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Serbuk kari.. harganya yang juga melambung merumitkan hidup petani-petani di tanzania sana

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masukkan apa la.. lupa lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru masuk daging..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kasi daging guling guling sebati dengan kari dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tambah air, air mineral salji tulen juga digalakkan penggunaannya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kasi kacau aaa.. jangan sampai berkerak noo..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gula melaka yang tidak dihasilkan di melaka pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Paksu pulak ambik alih kacau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak ingat lagi.. kerisik agaknya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Baru tambah santan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap... yeyyy.. sorak petani-petani malang tadi

Enjoice...Sharing is power!!!