mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label taman rekreasi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label taman rekreasi. Papar semua catatan

Ahad, 23 Oktober 2011

Bergembira di taman

Sekali masa sampai semua dah perasan kewujudan taman kebudak ni. So, nak tak nak, harus la singgah dulu. Iqa dengan gelongsor dia, Inaz dengan buai dia, Ziqri ngan jongkang jongkitgajah dia. Apa-apa la. Layan aje la...
Published with Blogger-droid v1.7.4

Rabu, 2 Mac 2011

Jom ronda-ronda - Bukit Indah

Klik untuk gambar yang lebih besar
Taman rekreasi di bulatan pesiaran indah
Petang ahad lepas, kami semua pakat pi Bukit Indah. Bukannya apa, mama dah terkenan ngan jengjalan cari makan pagi tadi. Donut Big Apple la apa lagi. So, kuar la pi Jusco Bukit Indah dulu. Sampai ja terus gi Big Apple. Bungkus, sekali si iqa la pulak nak makan situ. OK, belasah ja setakat mana dia termampu.

Masa nak kuar aku teringat pasal buah berangan nih. Saja nak kasi bebudak ni rasa buah berangan. Beli la 100g kot. Lam RM6. Perghhh.. kalau zaman aku sekolah dulu, siap boleh makan buah berangan tu masa rehat. La ni, harga dia boleh melambung gila.. Ka, pasai aku dok baling yang memang harga barang tersangat la murahnya kot.

Pastu target aku, pi lepak kat taman di bulatan indah tu. Hepi kat situ. Ziqri berjalan tanpa sekatan lagi. Menonong ja. Enjoy beb. Yang best, siap berkelah donut, berangan dan ubi lagi kat situ. Hehehe.. orang lain berjogging.. kami berkelah>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita ronda

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
wa... iqa la pulak jadi tukang pilih donut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal saya kena jel nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah makin ramai beratur

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kasi tunjuk dia punya signboard

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok mulut iqa tuh.. penuh ngan cokelet

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi beli ubi ngan berangan la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu tempat bakar ubi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah beli berangan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nampak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
suka la pulak si adik nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
lepak taman la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ziqri ngan iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu meronta pasal nak main sendiri tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok.. dah sampai mana dah bebudak tu melilau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
posing sekali

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah sampai rumah dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la benda yang brader tadi kasi untuk kopek berangan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap tulis cina tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
demo dari iqa


Enjoice...Sharing is power!!!