mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label macro. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label macro. Papar semua catatan

Sabtu, 4 Januari 2014

Macro on flower

Macro on flower. Kejap.

Rabu, 15 April 2009

Another shot from down under

Photobucket

Pasal hari ada urusan di PPD & JPN
Kitaorang makan kat Hutan Bandar
So dalam perjalanan ke keter

Habis sumer menatang-menatang halus ni kena shot
Antara anugerah yang kuar

Mamat yang darah dia cam sirap
- dimenangi oleh aku, pasal aku la paling banyak kena hurung nyamuk

Mamat ni elok berambus jejauh sahaja
- dimenangi oleh hakim, mana dia pergi semua menatang larik

Photobucket Photobucket
Photobucket

Pastu kitaorang gi unit koko lak
sementara nunggu si hakim
aku nampak lak lebah-lebah ni kat pokok kelapak
apa lagi
terus nembak la
sampai kena sound
apa yang aku dapat
semut ngan lalat yang sedia ada slow jer
hampeh

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket

Isnin, 13 April 2009

Dunia kecil

Photobucket

Aku tak sedar pun kewujudan cendawan ni tadi
Sekali aku tengok balik, aikkk ada cendawan kat kaki aku ni
Tu lah kita

Terlalu memandang ke langit
Sampai lupa makhluk di tanah