mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label belanja. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label belanja. Papar semua catatan

Jumaat, 26 Oktober 2012

Belanja Bulanan at Mydin Nusajaya








Ni Entry bulan lepas sebenornyer... Sibuk sampai tak sempat nak hapdet.. Kekeke

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Khamis, 9 Disember 2010

Asyraf : Pasar Tani Baling, Kedah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 8 Disember 2010
Masa : 9.23 pagi
Tempat : Pasar Besar Baling
Mood : Habisla semua kena capture hari ni

Pagi ni memang dah target untuk pergi berbelanja kat sini sebenarnya. Kalau semalam tak cuti, memang tarak harapan la nak berbelanja kat sini pasal perjalanan atas jalan tu memang akan makan masa sehari.

Sampai ja kat situ, target utama adalah kedai tudung. Ni lah kedai tumpuan semua wanita di sini. Ni la sesi paling lama setakat yang pernah aku gi sini, tetambah pulak bawak haiza sekali.. Perghhh.. toksah cakap.. habis semua diangkutnya..

Pastu, banyak lagi la kedai yang menjadi serbuan kami kat sini. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri ja yang boleh ikut.. kakak kakak duduk rumah haaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jangan nakal nakal tau dok kat rumah ya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kalau tak nakal nanti ziqri suruh abah beli layang layang , petang ni kakak boleh main

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai dah.. mula mulaingat nak parking tepi jalan ja, tapi better aku parking kat depan dewan tun razak ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai dah haa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik beberapa snap picas, ada sorang uncle tanya aku pasal kamera aku nih.. katanya dia pun bekas photog dulu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli buah pelam potong dulu.. tak setting sangat kamera masa ni. Ziqri pun tengah melembikkan badan dia dalam dukungan aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mula menapak ke kedai tudung, sapa depan mata memang kena snap la jawabnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jual kurma dan manisan dari arab..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai.. orang tak ramai lagi, boleh memilih sepuas hati nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi memilih tudung pun bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak kira dah.. semua tempat dimasuknya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haiza dah berkenan sangat ngan tudung ni dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi bertambah hangat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aikk.. dah take over tempat jurujual ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jurujual pun dah tak berani tegur dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boring punya pasal aku ronda satu pasar tani ngan ziqri kat tangan kiri, kamera kat tangan kanan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kawasan juai ikan pun aku gi nyibuk.. amik gambo la, belinya tak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Astaghfirullah.. tak habih milih lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh senyum lak tu.. orang dah mula bersesak dah ha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak habis lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dok lepak dengar ceramah lagi baguih.. setiap rabu pagi memang ada ceramah kat sini..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jumpa tudung budak la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Habih semua diborongnya.. bukan senang nak jumpa tudung putih budak sekolah nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alang alang dah jumpa.. pilih lagii

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Snap pemandangan membelakangkan gunung baling lagiii baguih dok ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi kira harga tudung.. tak tau dah kali keberapa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap boleh mintak kurang balik untuk yang dah bayar tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Orang memang dah ramai tak hingat dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli belasyan sama cili padi la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ente mau ambik banyak.. RM3 sebuku tinggal RM2 sahaja ana kasi lah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Belasyan RM20 cili padi RM4.. ini namanya menketedarah sambal belasyan ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel bab belasyan ya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sekaran.. kita beli itu blink blink la pulak.. mau kasi cantik itu tudung lah. Aku pun beli itu jam tangan digital kasi sama iqa, inaz dan batun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mau beli parang? cangkul? pisau? semua ada sini..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi posing dengan itu parang daa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tak beli apa pun kat sini, saja dok tanya pasal pam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli kasut la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama pun beli selipar jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Akhirnya.. dapat jugak mama beli set mekap memain untuk iqa dan inaz. aku pun beli dompet baru kat sini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli ikan bilis nak buat sambal goreng nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Macam tak cukup nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tu aku lepak sini dulu la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengah dok skodeng, ada la pulak sebijik motor siap buat u-turn depan aku.. bengong tul la..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kelihatan mam nun jauh kat sana, ntah apa lagi dibelinya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesambil tu aku dok meninjau kedai apa lagi yang ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beli layang layang dulu kat apek nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tengok baju la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Last sebelum balik.. memula beli dua bijik, bawak ke empat bijik.. last last.. enam bijik.. perghhh... tapi memang bukan senang nak jumpa bantal kekabu kan.. yang murah la i mean..

Enjoice...Sharing is power!!!