mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Blackout la pulops. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Blackout la pulops. Papar semua catatan

Jumaat, 17 Ogos 2012

Blackout la pulops

mknace unlimited™ | Blackout la pulops
adoyaiii... langsung tokleh buat apa
Pagi rabu lepas tensen tul aku. Tengah dok sibuk analisa data, sekali boleh blackout la pulops. Ayoyoyo... apa pun tak buleh. Dah semuanya pakai sistem yang pakai letrik. Ingatkan nak turun bawah. Nak bukak pintu ke lif cemana. Try bukak pun idak. Pakai logik akal jer. Pasal dah sah sah pakai sistem. Nak turun pun mesti la menapak. Nak call pakai telepon pun tokleh, kena pakai henpon ajer la. Last last duduk ajer kat meja. Bukak laptop pasang lagu. Pasal aku tak suka suasana yang sangat sunyi. Tapi kije tak leh buat jugak. Tenet tarak. Adoyaiii.. Blank 2 jam pagi ni. Dah waktu rehat baru sistem pulih semula... Alhamdulillah.

ps : Patutnya masa ni aku kena try turun kan. Baru tahu boleh ker idak. Apasal ler aku tak nak try ntah.


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free