mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Ikan Bakar Pendas Laut. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Ikan Bakar Pendas Laut. Papar semua catatan

Ahad, 15 Ogos 2010

Ikan Bakar Pendas Laut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hari kedua ni membawa cabaran besar pada iqa. Satu, sebab dia dah sekolah; dan petangnya sambung lagi dengan sekolah agama. Kelas dia kat tingkat paling atas. Sebelah malamnya dah siap-siap ngemas beg supaya tak la berat sangat dia ngangkat nanti.

Masa kat rumah mula balik terkumat kamit mulut dia. Lapo la, nak susu la, memacam la.. Tapi paksa jugak dia tahan sikit lagi.

Petang ni cam biasa, aku balik rumah dulu, ambik iqa baru gi balik ke pasar Ramadhan. Nak amik hati iqa kengkononnya. Petang ni tujuan cuma nak beli ikan bakar ni jer. Ikan cencaru bakar RM4. Kira OK la. Kuah dia yang best. Cukup serba serbi.

Cuma yang tak best. Inaz jatuh la pulak atas jalan tar tu sebab tersadung selipar. Boleh pulak dia tersalah pakai selipar. Dah satu kes. Betul-betul depan gerai ikan bakar ni. Habis tangan ngan kaki dia luka. Terus aku gi cari kedai runcit nak beli handyplast. Sian inaz.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tokei gerai.. tak dan nak bercakap pun ngan dia. Sibuk dok lari cari plaster inaz jer..

Enjoice...Sharing is power!!!