The colourful faces of SKTTA - first session

©2010mknaceunlimitedPagi ni mula la projek aku. Aku nak try tengok boleh tak aku mulakan penggambaran untuk bideoclip lagu sekolah nanti dan try macamana angle dia. Dan yang paling penting macamana dengan ekspresi bebudak ni semasa aku wat shooting nanti. So pagi ni kira kritikal point untuk aku menentukan halatuju projek aku ni nanti kan.

Masa perhimpunan ni merupakan titik penting aku. Macam OK. Ada gak ler sorang budak yang angkat gak pease sign jari dia. Memang nak kena ngan aku gak ni. Pas amik beberapa angle. Aku gi lepak kat area Iqa. Cam biasa bila aku hala lens jer terus tergeliat sana sini. Hishhh.. Geram tul. Pas abis jer sesi ni masuk kelas dulu.

Habis jer kelas turun makan. Ada bebudak Pendidikan Khas masa tu kat kantin. So, sambung shooting. Syok nengokkan ekspresi diaorang. Walaupun ada kekurangan, diaorang tetap ada perasaan. Tengok budak ni. Memang pantang jumpa kamera. Mesti nak posing. Masa ni siap buat muncung tu. Panjang sampai seinci tu. Sampai ke kelas diaorang aku belasah amik gambo. Habis sesi pagi. Apa pun memang best pagi ni. Aku tak kira la. Sumer aku belasah suka hati aku jer. Nanti point-point ni akan aku bideokan lak. Apa-apa pun..To be continued...

©2010mknaceunlimited
Ni masa memula perhimpunan.. Kelas darjah empat agaknya. Aku ni pelupa sikit. (betui ka sikit..hahaha)

©2010mknaceunlimited
Smart kan kalau aku wat zoom cenggini untuk bideo nanti.. Cool jer budak ni.

©2010mknaceunlimited
Apa kess la pulak mulut si Firdaus belakang tu.. Tertelan lebah ker... hahaha

©2010mknaceunlimited
Senyap semuaa.. cikgu dah nak berucap tu..

©2010mknaceunlimited
Barisan pengawas yang bertugas.. hmmmm..

©2010mknaceunlimited
Aduii... cakit la mata cenggini..

©2010mknaceunlimited
Budak favourite aku tahun ni.. pasai time aku jer dia leh dok depan. Kalau biaq dok belakang melilau tak menulih nya..

©2010mknaceunlimited
Al-ustaz hazim.. ustaz kesayangan bebudak khas nih..

©2010mknaceunlimited
Nak masuk pusat akses pun kena posing dulu ka cikgu.. hehehehe

©2010mknaceunlimited
Haiii.. cikgu...

©2010mknaceunlimited
Peace no war brothers...

©2010mknaceunlimited
Masih tersenyum riang... Mudah hidup bebudak ni..

©2010mknaceunlimited
Yang dah siap bawak kerja kat cikgu, cikgu nak tanda ni..

©2010mknaceunlimited
Tekun tu dengar apa cikgu depa dok cakap tu

©2010mknaceunlimited
Manyak ensem aaa posinggg...

©2010mknaceunlimited
Sekali aku dah mengCLS.. memang sampai kesudah la aku mengCLS.. hahahaha

©2010mknaceunlimited
Jangan berenti aaaa.. amik gambar banyak-banyak lagi tau..

To be continued...

Ulasan

Qisha berkata…
sangat kagum dengan cara anda mengambil gambar..gambar fav pastinya budak berbaju hijau:)
mknace unlimited berkata…
biasa-biasa jer..
ramai lagi yang terer-terer ni..
Tanpa Nama berkata…
rasa nak berkenalan dengan ustaz al-hazim...ustaz 2 ikut mazhab ape ek...
Tanpa Nama berkata…
rasa nak berkenalan dengan ustaz al-hazim...ustaz 2 ikut mazhab ape ek...
Tanpa Nama berkata…
nak berkenalan dengan ustaz al-hazim..cute la..dia pengikut mazhab ape ek?..

Catatan popular daripada blog ini

Jelly Beans

Kitab Digital Sekolah Agama Kerajaan Negeri Johor

SPM 2018 Result : Analisa & Ranking SBP