mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sanding. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sanding. Papar semua catatan

Ahad, 20 November 2011

Kenduri yok!!!

Hari ni 3 majlis kami attend. Perrghh!!! Yang first, waktu puncak. Dah bersesak... Makan sikit ja. Pergi yang seken. Orang tak ramai sangat. Bertandang ja. Lagi sikit makan... Pergi yang ketiga.. Ambik lauk ja.. Terbaeekkk!!!!

Ps: pernah tengok orang gi kenduri terdengkot-dengkot... Aku ler tu


Published with Blogger-droid v2.0.1

Rabu, 24 November 2010

Jengjalan musim kahwin - Part 3

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 21 November 2010
Masa : 3.30 petang
Tempat : SK Nong Chik
Mood : Ngantuk sikit dah

Ni last kenduri untuk aku n famili hari ni. Penat weiihh. Iqa, inaz sama ziqri siap dah tertido lam keter. siann.. Sampai ja kat nong chik, clear.. perghhh.. dah lewat sangat ka aku sampai. Nampak si lorn ka loan la camana aku nak eja aaa.. belasah ja la janji bunyik kan.. Lepak makan, nengok si fido. Lepas ucap tahniah suma, balik berpoya poya ke tesco.. yipee

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu dia terpangpang depan sekolah.. yaaa.. tuan tuan semua.. cikgu kami ini sudah kahwin yaa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Clear.. tapi aku rasa aku sampai masih awal.. maybe pasal dia mula awal kot.. 12.30 dah sanding

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku leh pi limau sunkist ni ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama and the rest toksah citer la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lorn @ loan @ korang sebut aje la asal ada bunyik tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri dah ternganga ja.. apasal asik amik gambo aku aje nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Inaz pun licin tu makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. saya kena kacau lagi ni.. ada ngigau tido malam nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Takut ka ziqri.. sebenarnya lebih ke ngantuk tu ha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tahniah pada pasangan cikgu sekolah ini yang sudah berkahwin ya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tempat makan berdamai kot..

Enjoice...Sharing is power!!!

Isnin, 22 November 2010

Jengjalan musim kahwin - Part 2

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 21 November 2010
Masa : 1.45 petang
Tempat : Jalan Ibadat, Gelang Patah
Mood : Still OK

Dari Wawasan kami jalan kaki ja. Sepelaung ja. Bukan jauh sangat pun. Lagipun kalau bawak keter mesti kena patah balik ke wawasan pasal rumah kedua ni dah tutup jalan besar. So, kena wat u-turn balik kalau nak bawak keter. Pengantin kat sini pulak pilih warna hitam dan oren. Memang striking habis dan tak ramai yang berani pilih kaler cenggini. Warna baju pantin memang tak dan nak nengok pasal nak mula gerak ke nong chik lak lepas nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita sambung edisi menapak balik.. tengok la keter.. nak kuar dari kampung ni pun dah susah nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu dia kaler dia.. memang berani habis nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Orang pun boleh tahan ramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa makan bubur ja.. ikut resmi aku.. makan mana leh masuk bebanyak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk tetap rasa semua yang ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri???

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya asyik makan sapu tangan aje la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kakak inaz tok sah citer la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak boikot program jengjalan cenggini.. saya tak dapat apa pun..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Asyik makan angin betui ajer.. orang lain makan memacam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sudah dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom jumpa mak bapak pantin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sini siap ada live band tuh..

Enjoice...Sharing is power!!!

Jengjalan musim kahwin - Part 1

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 21 November 2010
Masa : 1.20 petang
Tempat : Wawasan 1, Gelang Patah
Mood : Hmmm.. penat jengjalan la hari ni

So, bermula la edisi merayap ke kenduri kahwin sekeliling johor bahru hari ni. Ni dia punya starting. Depan rumah ja. Dari wawasan 2 menapak sikit ke wawasan 1. Apa yang pasti, depan rumah aku penuh ngan keter. Sib baik dekat ja. Kalau tidak terpaksa la mengimpit ngimpit just untuk parking keter ja. Tema kat sini merah hati sama putih. Pengantin pun berpakaian merah menyala.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita gi rumah pengantin. Tema kami pun serba merah gitu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Penuh keter memarking

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lauk dia ayam masak merah sama daging. Dah separuh makan baru rasa nak amik gambo..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Orang memang penuh.. almaklum.. waktu puncak omputih kata

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh tahan ramai orangnya, sebanyak keter..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK Jom gerak ke kenduri kedua

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 19 September 2010

Nini & Akmal | Sanding

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 18 September 2010
Masa : 2.00 petang
Tempat : Mutiara Rini
Mood : Enjoying myself

Petang ni gi Mutiara Rini sekali lagi. Nak teruskan lagi sesi photoshoot Nini ngan Akmal. Si Hunaidi memang dah ready kat sana. Yang paling lambat sampai seperti biasa si Hakim. Biasala.. member baru balik sekolah ganti kan. So setel down. Makan dulu, kebetulan cikgu maarof pun ada, makan sekali ngan dia. Dah selesai sumer gi hutan bandar, buat outdoor sikit, pastu baru balik..

ps : tensennya sandal asadi aku hilang, dah jadi macam iklan asadi kat era la pulak..huhuhu..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waaa.. ada tulis tulis.. jom kita nulis ramai ramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing sorang sorang dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Stended la kat johor setakat nak pow pow nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tepung tawar..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waaa.. ramai jugak yang nulis yerkk.. kena framekan nih lepas ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kek kahwin.. apasal ada misai lak nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan berdamai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makhluk makhluk durjana yang kerjanya asyik mengeluarkan kilat jer sepanjang majlis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah.. jom kita posing kat dalam pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rasmikan kejap singgahsana nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing bersama keluarga sebelah lelaki

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik macho semalam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama sebelah pompuan la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama ibu bapa pengantin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing jangan tak posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cewahh..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kelengkapan diraja sehari nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap dah dapat rumah baru lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aksi terakhir seorang cha sebelum jatuh tergolek dog.. cian dia..

Klik untuk melihat album

Enjoice...Sharing is power!!!