mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kaki bengkak. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kaki bengkak. Papar semua catatan

Sabtu, 8 Ogos 2015

My new set of medicine


My new set of medicine. Ni a bit throwback bagi aku la. Tu sebab aku a bit bersawang layan semua. Pasal dapat MC dan memang dua hari diperabih dengan tido ja. Nak gerak pun kaki sakit. Ubat pun memang tido sakan nyer ubat. Ni bertitik tolak dari kerja aku minggu lepas yang tak berenti. Lam hati cadang nak amik cuti hari Ahaad tu, tapi jalan jugak,.

Nak pulak ahad tu penuh ngan aktiviti lam dewan seminar dan dewan jauhar. Hari isnin gagahkan jugak diri lagi. Last last, pagi selasa bengkak la jugak akhirnya kaki aku. Gi klinik, doktor dah kata, kalau bengkak memang tak jalan amalan aku yang telan myoflex tu. Selagi rasa sengal aje, masih leh baik la; tapi kalau dah bengkak; dua kawan ni kena la makan. Huhuhu. Nak buat camno kan. Layan ajer ler.

Ahad, 2 Januari 2011

Kena MC 2 hari

Klik untuk gambar yang lebih besar
Dah berbandage kaki aku nih. Huhuhu..
Pagi ni aku rasa sangat sakit kaki aku nih. Maybe pasal aku bawak iqa mendaftar semalam. Ingat tak aku kena panjat bangunan 3 tingkat untuk daftar sekolah agama dia. Aduhai.. Tengok kaki pun dah tambah bengkak lagi.

Nak tak nak kuar la aku ke klinik pagi ni. Sakit weii berbanding semalam. Pergi Poliklinik, masih lum masuk doktor dia. Pergi Puteriajelah.. aku sakit ni weii.. Sekali jumpa doktor dia, main tekan tekan dengan gembira la pulak. Saja la tu. Dia nak kasi injek. Aku kata taknak la. Kasi pil ja dah cukup. Tak kisah la katanya, yang penting jangan banyak berjalan lam 3 hari ni. Makan ubat dan rehat. Dua hari MC dia kasi. Bagus jugak, pasal aku memang tak yakin lagi nak mengharung jem ke JB esok sebenarnya.

ps : Tapi esok penting bangat tu untuk aku dan guru data sebenarnya. Pening pening.. Yang pasti aku kena rehat dulu>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Set lengkap untuk kaki aku.. flanil lagi...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ubat urat..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ubat saraf la pulak.. aku dok pikir yang mana urat, tang mana saraf

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni cam biasa mesti ada..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Surat cuti la pulak.. adoiii.. esok hari penting tu..

Enjoice...Sharing is power!!!