mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Burger Nusantara late checkout. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Burger Nusantara late checkout. Papar semua catatan

Isnin, 20 April 2015

Burger Nusantara late checkout


Burger Nusantara late checkout. Last of today. Hari ni jadi a bit tiring, sebab banyak benda yang luar jangka. Benda rutin, tapi aku sendiri terlupa. Iaitu tuisyen malam iqa. Petang kena amik dari sekolah. 8 dah patut ada balik kat sekolah. So, a bit terkejo la. Maybe sebab aku agak banyak outstation sebulan dua ni, jadi aku terlepas pandang bab ni. Tu ler, asyik kuar jer. Kan dah terlupa. Masa amik dia around 9.30 tu sebenonya aku dah mula lapo balik. Sekali dia pun kata lapo. Apo laie. Yok ke gerai burger nusantara depan maybank nu ha. Layan ajer ler. Sambil nunggu burger sempat layan kuciang gitu. Wakakaka