mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sultan johor. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sultan johor. Papar semua catatan

Ahad, 22 November 2015

Hari Keputeraan Sultan Johor 2015

Hari Keputeraan Sultan Johor 2015

Hari Keputeraan Sultan Johor 2015


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 4 Ogos 2015

Titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar sempena Kembara Mahkota Johor 2015

Titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar sempena Kembara Mahkota Johor 2015


Titah Sultan Johor, Sultan Ibrahim Sultan Iskandar kepada rakyat jelata. Video ini di rakam khas untuk rakyat jelata sempena Kembara Mahkota Johor 2015, yang bakal diadakan dari Ogos 10hb sehingga Ogos 13hb.

Jumaat, 17 Ogos 2012

Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
Titah sultan
Pagi selasa, persada. Awal kami sampai kat situ. Jam 8 dah terpacak. Target, malas nak bersesak. Parking, dapat bebetul depan kaunter bayo persada. Terus gerak ke dewan. Sekali nengok satu land rover. Cam kenal tapi sapa yerk. Al maklum la, orang rabun malam cam aku bukannya nampak sangat orang lam keter kat tempat parking, tetambah yang suram cenggini. Sekali dia turun tingkap keter, rupanya En. Zainal. Loh...

Apapun, terus masuk ke dalam dewan dia. Hmmm... memang gah. Layan keindahan jap, pastu kuar. Gi lepak luar ngan pegawai jpn yang lain, sebab staf tengah susun goodies bag lam tu. Lam jam 9, kami masuk semular... Masa ni terus gi amik tempat, paling depan untuk orang biasa; depan tv. Layan videoclip SABK jap.

Lam jam 9.30, dewan dah penuh. VIP mula masuk sorang demi sorang. Tunggu. Sekali nengok tentatif.. Alamak.. jam 11.00 baru mula daa.. tapi memang orang awam (awam ler sangat kan), macam aku nih memang dijadualkan berada lam dewan lam jam 9. Layan videoclip SABK lagi yang dah berapa kali dah di rewind, sampai aku pun dah hafal lepas ni apa, lepas ni apa. Hehehehe...

Jam 11.30, acara bermula. Wau... memang standard. Dengar pancaragam main lagu bangsa johor memang terbaeekkk!!!! Setel semua ucapan, MB dan lepas tu TPM; Sultan Johor bertitah. Memang best. Lepas tu upacara sign MoU pun berlangsung. Alhamdulillah. Selesai sudah. Lepas ni tugas kami sebagai penjaga maklumat akan bertambah lagi. 25 SABK kini sah berada di bawah JPN Johor. Setel jer pemberian kod sekolah pasni, memacam akan kami mulakan, taklimat PGB, guru, guru data.. Chaiyok... All the best!!!!

ps : perkara yang paling best hari tu adalah ... aku tertinggal tab aku kat rumah!!! huhuhuhu... sib baik ada henpong, tapi tak leh checkin la aku sehari...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
the venue pagi selasa ... persada

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
semua sibuk dengan a simple taklimat

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
calon pertandingan imam muda ??? kekekeke

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
layan videoclip SABK sebelum mula kije

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
semua video amik sound by letak mike kat speaker...

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
getting ready for work

mknace unlimited™ | Majlis MoU Pendaftaran Sekolah Agama Negeri Johor sebagai SABK
Ucapan dari TPM

Sabtu, 12 Mei 2012

Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan Kali ke-55 Tahun 1433H/2012M

Nampaknya satu lagi majlis besar peringkat kebangsaan akan dijalankan di Johor. Terbaeekkk!!!! Majlis Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan Kali ke-55 Tahun 1433H/2012M akan diadakan mulai 4 hingga 8 Jun 2012 di Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada Johor, Johor Bahru.



Majlis Perasmian Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan kali ini akan dirasmikan oleh YAB Dato' Sri Mohd Najib Tun Hj. Abdul Razak, Perdana Menteri Malaysia pada 4 Jun 2012 jam 8.00 malam. Majlis Penutup Tilawah Al-Quran Peringkat Kebangsaan akan dirasmikan oleh DYMM Sultan Ibrahim Ibni Al Marhum Sultan Iskandar Sultan Dan Yang Di Pertuan Bagi Negeri Dan Jajahan Takluk Johor Darul Ta'zim pada 8 Jun 2012 jam 8.00 malam di Pusat Konvensyen Antarabangsa Persada Johor, Johor Bahru.



Posted via Blogger PC edisen


Sabtu, 12 Februari 2011

Larian Perdana Mahkota 2011 : Dataran Bandaraya

Klik untuk gambar yang lebih besar
Seluruh pelajar satu negeri Johor berlari serentak pagi ni
Seawal 6.45 pagi, Dataran Bandaraya sudah dipenuhi dengan pelajar dari sekolah-sekolah yang terpilih. Pagi ni Larian Perdana Mahkota akan dijalankan. Bermula pukul 7 acara warming-up dah dijalankan. Seronok tengok trainer kat atas pentas tu. Memang yakin boleh betul. Terbaeekkk!!!!.

7.15 pagi semua mata dah terarah ke Pentas Di Raja. Mana taknya, dua buah kereta Chevrolet Camaro dah mula tiba. Wow.. TMJ dah tiba. Sejurus selepas tu Baginda Sultan Johor pun tiba ke pentas Di Raja. Setelah selesai pembacaan doa, sesi video conferencing dengan Dr. Mohd Puad Zarkashi di Batu Pahat bermula. Cuma ada masalah teknikal di sini. Terus cut dan semua bergerak ke tempat permulaan untuk memulakan Larian Perdana Mahkota.

Memang best. Tengok TMJ berlari bersama komando-komandonya. Memang mantap. Pelajar pun rata-rata memang seronok dengan acara pagi ni. Memang terbaeekkk!!!!>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up coming right up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
instuctor diperkenalkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pelajar membuka ruang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
best tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
quarter of the participant

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
the venue

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
let's rock

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
team ppd

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua mata pandang sini ooo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming up

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
and more

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
zapin pun ada

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
joget lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
STF

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Barisan komando

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
MC pagi ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pentas Di Raja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bacaan doa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ucapan pengarah pelajaran johor

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ucapan pengarah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi video conferencing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sesi video conferencing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
bersedia untuk Larian Perdana Mahkota

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Acara bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap ada paluan gendang cina tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ariel view dari jejantas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
warming down

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
moh ke gerai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nyanyian dan persembahan oleh sekolah seni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Penuh tu peminat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni la tempat upacara pelepasan larian tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
uihh.. rakam pakai apa tu?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
hmmm??!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lawatan pengarah ke gerai ppdjb

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!