mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Anyzam Enterprise. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Anyzam Enterprise. Papar semua catatan

Isnin, 11 Februari 2013

Daging Salai terbaik di Anyzam Enterprise

Daging Salai terbaik di Anyzam Enterprise. Kekeke.. Promote habih tu. Setiap kali lalu pedas linggi, bersama geng geng la, mesti singgah sini. Kalau bawak famili tokleh, sebab semua tak makan daging kecuali aku. So, kebetulan hari tu, lepas balik dari seri satria; terasa nak makan daging salai. Lalu terus jer ikut jalan lama. Sib baik bukan hari tutup, kalau tak melepas la jugak kan..


tokei kedai sedang menyalai daging lembu dan puyuh.. banyak leh tahan tuh


nampak signboard ni jumpa la kedai dia. dekat ja dengan tol pedas linggi. dalam 5 km gitu


siap ada jual kuih bakar


semua pakat tapau sekilo dua



puyuh salai


waktu perniagaan dia yer tuan tuan... jangan la datang hari selasa dengan rabu


daging salai


keli salai pun ada


barangan lain yang turut dijual termasuk ler kerepek dan a menet bak kata oreng beling... kekeke


dodol


rebung pun ada




berapa banyak agaknya si lan tapau...



ni semua gara gara sup bedengung tak dapat nak makan sebab tak siap lagi.. kekeke..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free