mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kebudak kerol. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kebudak kerol. Papar semua catatan

Jumaat, 7 Jun 2013

Jom bakar sate


Jom bakar sate. Malam last kat baling kami pakat makan sate. Order 300 cucuk khas untuk dibakar sendiri. Kebudaks ni yang eager lebih. So, sebelah petangnya sesi training bako sate bermula sebelum sesi sebetulnya sebelah malamnya. Syiok wooo... Read on...

Ahad, 15 Januari 2012

Kebudak kerol



Kisahnya nak gi Angsana hari ni. Sekali Suria banyaj la pulak rancangan kebudak pagi Ahad ni. Dah pakat ternganga ja depan tv. Haiyooo... Bila mau keluar nih..



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 26 Februari 2011

Kebudak Kerol @ Hutan Bandar MBJBT

Klik untuk gambar yang lebih besar
Ziqri pun main ikut suka hati dia ja, tak ikut dah apa orang suruh buat
Pagi ni memang aku dah plan supaya leh bawak kebudak ni semua pi main kat hutan bandar. Lama sangat dah asik dok terperap ja kat rumah. Sian depa. Bagi la pulak hirup udara segaq kat hutan bandar nih.

So lepas anto mama gi sekolah dia, kami makan roti canai dulu kat medan selera. Ngan ziqri sekali pun tibai. Dah setel kat sini baru la kami pakat gi hutan bandar nih. Semuanya suka hati. Lepas main pakat berjalan la pulak. Dah penat berjalan, sambung main balik. Syiok woo..

Nak tengok lebih just browse for more>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
mana la nak pi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
panjat dik, panjat

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
suka ati bebenor le tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ni perkara biasa bebudak ni sebelum turun gelongsor

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tak tau pasaipa dia minat sangat ngan batu nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dia ingat bola kot

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sampai terduduk tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nak main kereta ka tak mau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sekali kakak dia yang main

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
pakat main gelongsor la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tak mau lepas dia batu batu pun dia kutip

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
penerangan pasal panda oleh iqa.. ni la daun yang panda suka makan tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
siap buat 360 tu.. beriadah sambil belajar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ooo.. ni la rebung nak jadi buluh


Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 13 Februari 2011

Kalau dah nama kebudak kerol

Klik untuk gambar yang lebih besar
Tengok la nih, ni perangai bapak dan pakcik makcik dia satu ketika dulu nih
Balik ja dari program larian perdana tu, nengok kebudak ni semua senyap ja. Rupanya dok menyorok lam kem buatan sendiri kat penjuru rumah. Elok ja buat, pakai penyandar sofa tuh.

Tu yang teringat balik jaman kebudak dulu. Aku la kepten. Terbalikkan kerusi kusyen rotan tu, dia punya kusyen susun cam blok, pastu taruk selimut la pulak keliling. Tu yang turun baeeekk punya kat kebudak sendiri. Layan ajer la..

ps : yang bising mama dia la, dah semak satu rumah..>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tengok tu.. siap menyorok tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
inaz sempat ngendap tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
aaiii

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
ada orang lain lagi rupanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
nyorok jangan tak nyorok

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
semua ada rupanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dahh.. kuar kuar kata mama dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
jom kuar.. dah kena serender dah nih

Enjoice...Sharing is power!!!