mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Ikan Laga. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Ikan Laga. Papar semua catatan

Sabtu, 8 Ogos 2015

Ikan Laga untuk Projek Sains Adik Inaz


Ikan Laga untuk Projek Sains Adik Inaz. Dari tengah minggu adik inaz dok ajak aku pi beli ikan. Mulanya ingatkan ikan nak makan, sebab hari tu pakat buat fruit punch kan. Sekali... Nak ikan hidup. Terus gerak keluar petang tadi nak mencari ikan. Dalam kepala, kedai ikan kat nusantara la dulu. Lebih dekat ngan rumah kan. Sekali bila sampai... Aiyoo.. Nama ja kedai ikan dan burung, sekor mender yang dinamakan tu pun tadak. Yang ada... Kucen. Adusss...

Terus gerak ke nusa perintis. Sib baik ada lagi, walau dah tak banyak. Mulanya nak beli ikan gapi tapi salesgirl tu terus cadang beli ikan laga. Senang bang. Tak perlu jaga rapi cam ikan gapi. Semua budak yang datang pun cari ikan laga ni la. Ahahahaha. Last last beli dua ekor. Sekor RM2. Betina dedua. Jantan mahal sikit. RM5. Suka berlaga lak tu. Dah lepas ikan untuk adik inaz. Yihuuu...