mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sahur. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sahur. Papar semua catatan

Rabu, 15 Julai 2015

Back to nature 2015 : sahur @r&r tapah


Back to nature 2015 : sahur @r&r tapah. A bit late tiba. 4.30 pagi. Jem dari slim river sampai ke sungkai. Really heavy traffic. Sampai pun jenuh cari parking. Alhamdulillah. Dapat sahur. Tapi... semua beratur panjang beb. Makan beratur, air laaagi beratur. N thanks pengurusan for air teh o yang disediakan percuma.

Rabu, 16 Mei 2012

Sahur @ Heritage Hotel

Pagi ni seawal 6 pagi kami dah mula makan pagi. Awal sangat sampai aku rasa dah tak boleh nak masuk dah pun. Tapi... Kena jugak makan, buat alas perut. Kalau tak nak kelaparan nanti la kan. Setel je sahur terus check out. Babai ipoh...

Post via Blogger Tab




Rabu, 8 September 2010

Jom balik Kedah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 6.00 pagi
Tempat : Rumah den
Mood : Balik kampung

Pagi ni dah nak balik kampung. Lepas jer sahur, terus bersiap. Lepas semayang subuh semua dah ready lam keter. Iqa, inaz dan ziqri memang tak mandi. Masuk keter, yang dah dimodified jadi cam hotel mana ni (bak kata paksu dia), terus guling-guling. Tido.. Aku sorang jer bawak keter kat depan. Mama pun dok belakang jugak..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sibuk nak membaca lagi tu, tidur ajela

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri masih tidur.. adik inaz dah siap buat peace

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa dah berenti membaca doraemonnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom babai atuk nenek

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Babai atuk, babai nenek

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah boleh gerak dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jumpa di kedah jom

Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 11 Ogos 2010

Sahur hari pertama Ramadhan 1431h

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pagi ni terbangun awal la pulak.. Jam 4 pagi dah terbangun.. Waaa.. Semalam tertidur awal. Satu pasal kepala aku yang memang pening tu. Ingatkan nak basuh keter. Sekali tertidur daa.. Tengok dapur mak dah siap makanan. Kejutkan yang lain, pastu lepak jap kat tepi tepon. Call Atuk K. Tadak sapa lak angkat. apasal la pulak ni. Call adik lak.. Sama ja. Mesti tido tak hingat nih.

Terus ke dapur. Iqa dah start makan. Hari ni nak try nengok puasa penuh. Pas makan gi balik ke pc. Sekali dapat mesej la pulak. Aikk.. Atuk K kasi sms selamat berpuasa. Call direct no hp. Rupanya ada kat rumah adik daa.. patut tadi call tarak sapa angkat. Sekali kat bangi daa.. Semalam baru balik dari sarawak.. Tengokkan haiza kat sana. Bila la nak dapat tukar semenanjung balik ni. Sian dia sorang-sorang kat sana. Man pun dah posting baru kat pahang. Tinggal haiza ngan anak-anak jer kat sana. Harap-harap hujung tahun ni dapat pindah balik la kot. InsyaAllah..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pagi ni makan sardin, ayam goreng, asam pedas & sayur. asam pedas tu khas untuk iqa.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama dah licin dah.. Aku baru nak mula.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Air cam biasa kena banyak.

Enjoice...Sharing is power!!!