mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label data. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label data. Papar semua catatan

Ahad, 2 Ogos 2015

Bengkel Verifikasi Data Modul Pengurusan Sekolah, Sistem Pengurusan Sekolah JPN Johor Bil.5/2015


Bengkel Verifikasi Data Modul Pengurusan Sekolah, Sistem Pengurusan Sekolah JPN Johor Bil.5/2015. Alhamdulillah. Selesai jugak. A bit pack pasal buat sehari aje. 30 Julai ituhari. Dengan masalah yang ada. Memang ambik sedikit masa la. Apapun. Terima kasih kerana turut serta menyelesaikannya. TQ juga tuan rumah, SMK Bandar Baru Uda for the place.

Sabtu, 27 Julai 2013

Bengkel Verifikasi Data EMIS Johor Jun 2013


Bengkel Verifikasi Data EMIS Johor Jun 2013. Habis ja aku kat Hotel Sentral, terus gerak ke Hotel Puteri Resort; juga kat Melaka. Ni untuk sesi verifikasi data la pulak. Masa ni jugak kami meraikan sekali PM Muar yang akan bertukar semula ke sekolah. Read on...

Rabu, 27 Jun 2012

bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor : sesi 6 26 Jun 2012

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi bersama SPI
Sesi terakhir untuk bengkel kali ini. Nampak banyak kemajuan dalam pengurusan verifikasi. Cumaa... Emis online pulak yang down hari ni. Apapun, memang bertambah baik, dan aku nampak banyak kemajuan dari segi pengurusan.



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Akan ada pertambahan 27 SABK baru untuk Johor
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi bersama Prasekolah
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi pemurnian masih berlangsung

bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor : sesi 5 26 Jun 2012

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi sebelah malam
Sambung lagi...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 26 Jun 2012

bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor : sesi 3 26 Jun 2012

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi pagi 26 Jun 2012. Sesi verifikasi antara sektor.



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor

bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor : sesi 2 25 Jun 2012

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sambung sesi...

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor

Isnin, 25 Jun 2012

bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi verifikasi petang 25 Jun
Petang ni bengkel verifikasi dah mula. Semoga kami dapat clearkan ralat sehingga ke tahap yang paling minima. Kalau boleh clear terus kan... InsyaAllah                                                            





Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Hotel Tropical Inn
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi verifikasi petang 25 Jun
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi verifikasi petang 25 Jun
mknace unlimited | bengkel verifikasi data emis jun 2012 johor
Sesi verifikasi petang 25 Jun

Khamis, 4 November 2010

Mesyuarat Verifikasi Data - Day 1 - Mersing - Sesi Petang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 2 November 2010
Masa : 2.00 petang
Tempat : Seri Malaysia, Mersing
Mood : Bersemangat

Target pagi memang hampir tercapai. Sampai sebelum aku masuk memang dah tinggal 60+. Terus berusaha lagi. Petang ni memang terus drag kerja sampai 6.30 petang, Sesi Malam nanti leh berehat kat bilik. Alhamdulillah.. Selesai sesi petang JB nyer ralat dah tinggal 30++ ja lagi. Kasi turun lagi!!!

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula balik sambung kerja.. Mersing memang dah tinggal 1 ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pontian pun dah 0, Kluang pun dah 0.. hebat tul pembersihan kali ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masalah utama kat sini.. line kejap kejap putus.. perghhh.. menyirap rasanya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Paling banyak kali ni en.shamsul. Sian.. biasanya segamat tak sebanyak ni.. takpa.. teruskan perjuangan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Muar pun dah bawah lima dah ha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suka ati tul yerk.. aku dah tinggal 20++ petang ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En. Firdaus dan En.Fairuz Pasir gudang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En.Fauzi (Kluang) dan En.Hairul(Batu Pahat). selalu bila sebut hairul mesti dedua angkat kepala. hahaha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En.Halim dan En.Isamuddin dari Pontian

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boss emis En. Amizan. Serius tul la muka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cawan en.Hasni yang dah kosong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En.Halil (Mersing) pun nolong rengrakan yang lain

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En. Fazli cam biasa. mula la sibuk mengetest kamera baru en.halil tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En.Halil pun turut risau pasal nengokkan kamera barunya jadi rebutan ramai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
En.Shamsul (Segamat) tengah berusaha keras menyelesaikan permasalahan daerahnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boss besau, En.Yunan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pelbagai gaya, pelbagai kaedah.. memacam kita cuba dalam memastikan data johor clear kali nih..insyaAllah

Enjoice...Sharing is power!!!

Mesyuarat Verifikasi Data - Day 1 - Mersing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 1 November 2010
Masa : 2.00 petang
Tempat : Seri Mersing, Mersing
Mood : Banyak nak kena setel nih

Petang ni dah mula dah sesi pertama mesyuarat verifikasi data emis untuk kutipan oktober 2010. Ralat untuk JB bermula dengan 180++. Wah.. banyak tu. Takpa.. sesatu kita kasi clear. Target aku memang below 20, kalau boleh kosong terus.. Chaiyokk!!!

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai dah pun seri malaysia. Tapi pelik apasal nak letak pelekat penghalang depan hotel dia ntah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Suasana yang masih sunyi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terus wat pendaftaran dan minum jap sementara nunggu bilik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah masuk bilik dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Letak beg, pusing keliling, tukar baju

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan gak keadaan bilik air dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Boleh la kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cuma tadak tub mandi ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Luar bilik aku

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tepi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kolam renang dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada pentas, leh wat karaoke tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dan bermula la mesyuarat kami petang tu..

Enjoice...Sharing is power!!!