mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label pasang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label pasang. Papar semua catatan

Sabtu, 17 November 2012

Air pasang besar

Air naik agak tinggi jugak hari ni. Boleh tahan. Kalau kat rumah aku paritnya penuh sampai ke atas, kat jeti ni mesti abis tenggelam. Sempat ronda mengsnap snap...












Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 11 Ogos 2009

Project Codename : Transformer 2



Project Codename : Transformer 2

Tadi masa balik dari sekolah, kebetulan keter pun dah abis minyak. Biasanya memang tak masuk kaunter pun, tapi sebab mama dahaga tahap dewa terpaksa la masuk ke kaunter. Sekali dok perati potimus prime ni ngan megatron; si indon depan aku ni pun lambat lak dia bayar, nak jadi citer boleh lak aku terdetik nak beli.

Boleh beli baper?
Abang nak beli mana?
Potimus ka, megatron ka, boleh beli dua ka?
Abang nak ngan yang kuning ngan biru tu pun boleh bang.
Takpe la. Nak dua ni jer.
OK



Maka terciptala episod bengong kali ni. Maybe sebab aku rasa dah lama aku tak amik gambo model. Tapi malam ni aku tak rasa nak amik gambo model, tapi aku nak amik gambo aku sama iqa menjahanamkan potimus prime sama megatron ni.



Memula kuarkan dulu dari pastik. Iqa sibuk sangat nak bukak. Ha.. bukak ajela dua-dua sekali Iqa. Boleh.. Habis jahanam kertas tu dkoyakkannya. Itu lum kita tangan potimus tercabut. Meriam megatron tercabut. Hahahaha. Layann..






Foto montaj