mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label roti bakar. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label roti bakar. Papar semua catatan

Sabtu, 21 Disember 2013

Pensonic sandwich toaster PST-940S

Pensonic sandwich toaster PST-940S. Kebetulan leh jumpa kat tesco tadi. Harga pun baru 46 hinggit. Amik ajer la. Kebudaks dah kemaruk nak makan roti bako jer sejak pakai mender ni kat kampung itu hari.

Ahad, 9 Januari 2011

Iqa dan roti bakar

Klik untuk gambar yang lebih besar
Suka tul iqa ngan inaz makan roti bakar
Sejak dikenalkan ngan pembakar roti itu hari, iqa sekarang dah pandai buat roti bakar sendiri. Pantang lepa, ke dapur. Tau tau dah siap sepinggan roti bakar. Bagus jugak. Dah pandai jugak la nak makan sekarang ni kan. Yang bagusnya dia dah pandai sikit makan sekarang nih. Yang penatnya, Sehari dua bungkus besar punya roti kena beli tau. agak agak dia makan nasi ka roti>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sepinggan sekali hadap ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tersentil lidah adik inaz nak amik roti bakar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu kira 4 keping tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pembakar roti khas untuk iqa

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apa dia nak semua ada, coklat, margerin, peanut butter and jelly

Enjoice...Sharing is power!!!