mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Tudung Fareeda. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Tudung Fareeda. Papar semua catatan

Rabu, 5 Jun 2013

Jom gi beli tudung di Pasar Tani Baling


Jom gi beli tudung di Pasar Tani Baling. Tempat biasa dan mungkin boleh jadi habitat terus la bagi kami kot kat baling ni. asal rabu ada kat sini. asal ada kat sini hari rabu. tak tau la apa nak jadi. dulu, benda pertama cari, mesti tudung. la ni pun masih cari tudung lagi. pasal dah tau tudung fareeda, boleh la aku cakap pasal tudung fareeda. dulu tengok ja tudung layer layer ntah apa apa ntah. camtu pun orang suka kan. la ni baru tau nama dia. kat sini berlambak pesen tiru style cenggitu. senget ka, kaler pelek ka, tak sampai setended ka; ada orang kat sini heran. Tak pun. yang penting kaler kaler kan. ahahaha... ada tokei coach kutuk orang pakai coach celup. tak pun.. kui kui kui... read on

Selasa, 4 Jun 2013

Tudung Fareeda - My first impression



Tudung Fareeda - My first impression. Hebat. Sejak dua menjak ni tetiba burst dengan nama fareeda ni. Sana sini orang dok cerita. Memacam pulak tu. Kedai dia kecik ja, yang aku dengo mama dok cerita la. Tapi signboard kat highway punya la beso. Strategi marketing yang terbaeekkk!!!! nih. Mama dok tunjuk youtube. Perghhh.. memacam iklan dia. Cool. Idea baeekkk!!!! tuh. Di share bawah nama Fareeda scarf. Makin pelik aku. Sanggup eekkk orang berkampung tunggu amik nombor ja. Apa yang hebat sangat dengan fareeda nih. Balik semula ke Johor nanti aku nak singgah Bangi. Memang aku nak gi ler ke syeksen 8 nih. Nak tengok sendiri dengan mata kepala aku sendiri. Read on...