mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label stesen bas kluang. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label stesen bas kluang. Papar semua catatan

Khamis, 26 Januari 2012

Gerai nombor 1



Gi beli sarapan untuk yang lain kat sini. Yang tak ada cuma roti canai. Jenuh pusing satu area. Tak jumpa jugak. Tak kisah la.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia

Selasa, 24 Januari 2012

Izzani Enterprise



Stesen bas memang tak dapat dipisah dengan majalah. Tapi nama kedai ni memang Terbaeekkk!!!! Juara masterchef tu.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia

Gerai nombor 26



Makan sini untuk makan malam. Boleh tahan la. Aku makan nasi goreng daging merah. Punya la banyak daging dia. Tak pernah lagi aku makan sampai sendawa. Bukan sekali tapi dua. Alhamdulilah...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia

Lama tak jumpa benda ni



Ni tempat lepak biasa aku setiap kali turun kluang. Dari zaman kerja ngan microsoft, menanda spm, ni ler tempat aku selalu lepak. Enjoy. Sampai ke la aku masih suka lepak stesen bas. Setiap jemaat aku lepak larkin. Suka tengok gelagat orang. Cuma yang best hari ni, aku dapat nengok tiket tebuk tebuk ni. Perghhhh. Setakat jb jangan harap nak jumpa lagi la...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway
mknace xperia