mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis. Papar semua catatan

Sabtu, 27 Julai 2013

Hari Terbuka SK Taman Nusa Perintis


Hari Terbuka SK Taman Nusa Perintis. Baru dapat bernafas sikit. Asyik outstation ja, sampai nak tulis blog pun tarak masa dah. Ni semua aktiviti Jun ja nih. Paginya ke sekolah iqa dan adik inaz. Pastu merayap satu Johor. Read on...

Sabtu, 23 Jun 2012

Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis 2012

mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Orang dah mula ramai... sib baik aku sampai awal.. nombor 3 tu
Pepagi lagi dah terpacak kat SK Taman Nusa Perintis. Hari ni ada Hari Terbuka kat SK Taman Nusa Perintis. Kira aku kena gi dua la kan. Satu kelas iqa, satu lagi kelas adik inaz. Dedua ok. Markah dedua purata above 95%. Iqa nombor 1, tapi tak tau la dapat menten ke tidak sampai ke hujung tahun kan. Harap harap dapat la menten. Adik inaz pun ok. Cuma dia agak malu malu kucing lam kelas, kata cikgu dia. Hehehe.. Sapa tak kenal adik inaz...



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Amik gambo kelas lain sebelum sampai turn
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Masih awal, tapi orang dah ramai
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Ni kelas guru kelas iqa
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Patut aku dulu, tapi iqa lupa amik nombor, dah jadi nombor 4
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Tak kisah la kan. Dapat lebih masa untuk aku tagging dan menembak...
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Antara gerai jualan yang ada.. takde pun char koey teow..
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Ni kelas adik inaz
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Pun.. kami dapat nombor tiga
mknace unlimited | Hari terbuka SK Taman Nusa Perintis
Hari ni memang aku bertuah ngan nombor 3 agaknya, kot