mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label prasekolah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label prasekolah. Papar semua catatan

Jumaat, 13 November 2015

Tadika Nadi Permata Photoshoot 2015

Tadika Nadi Permata Photoshoot 2015

Tadika Nadi Permata Photoshoot 2015. Hari tu. Dapat semua picas ni. Nampak. Gelang Patah tinggal 8 murid je. Huhuhuhu.

Isnin, 20 April 2015

Layan Ziqri berkreativiti


Layan Ziqri berkreativiti. Sekali balik si Ziqri mintak tolong. Abah tolong wat ni boleh tak. Ehhmmm.. sonang bonar tu. Ajar dia guna gam. Sapu ja penuh cantik. Amik kacang hijau terus tabur ja. Padatkan. Yang tak kena gam kita kasi buang. Yeah... Dah siap... Sekali layan tab yang juga dah dikreativitikan oleh kakaknya. Aiyooo

Sabtu, 10 November 2012

konvokesyen prasekolah adik inaz

mknace unlimited™ | konvokesyen prasekolah adik inaz sk taman nusa perintis
dapat akademik terbaik

mknace unlimited™ | konvokesyen prasekolah adik inaz sk taman nusa perintis
bersama rakan rakan pra sayang

Adik wak balik gambo dia convo hari senin lepas. Aku apa lagi. Scan, terus haplod la. Kekeke... Tahun depan dah tahun 1 si adik inaz ni.. Terbaeekkk!!!! Yang atas tu gambo dia dapat akademik terbaik..


Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selasa, 10 Julai 2012

Gambar Prasekolah Syafinaz

mknace unlimited™ | Gambar prasekolah syafinaz
Alahai... paling sopan duduknya...
Tadi masa balik syafinaz hulur gambo. Aikk.. belum habiss dah bergambo.. sabo jer ler.. tapi cun aaa... siap memula aku ingatkan inaz hulur gambo sample.. sekali muka dia daaa... kuikuikui... apa nak jadi ngan aku ni..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited™ | Gambar prasekolah syafinaz
sekali nengok tak macam syafinaz.. dah lain bila bersolek dah haa
mknace unlimited™ | Gambar prasekolah syafinaz
gambo passport

Sabtu, 23 Jun 2012

Sambutan Birthday Syafinaz

mknace unlimited | Sambutan Birthday Syafinaz
adik inaz potong kek besday dia
Tadi masa jumpa cikgu kelas adik inaz, sempat ngepau gambar sambutan harijadi adik syafinaz semalam. Dua keping ajer. Tapi ok ler tu. Janji ada gambo adik masa sambut birthday keenam nya ni dengan berpakaian seragam. Epi besday adik inaz... TQ cikgu seri, TQ cikgu farah

Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | Sambutan Birthday Syafinaz
sempat posing lagi tu

Ahad, 1 Januari 2012

Adik Inaz, settled



Buku, dah tampal nama, dah balut. Baju, dah bayar, tunggu dapat jer. Baju sementara, dah beli. Kasut, stokin, dah beli. Peralatan nulis, warna, dah setel. Tinggal berus gigi, cawan dan ubat gigi ja lagi. Masih pikio nak beli baru atau pakai dari stok sedia ada. Alomak... Gambo 4 keping lum setel. Tinggal nak print semula jer.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 31 Disember 2011

Adik Inaz ke Prasekolah



Semalam mama gi buat pendaftaran untuk adik inaz kat nusa perintis. Tahun depan, ehem; minggu depan adik akan ke prasekolah. Semak buku, peraturan dsb.

Harap harap semua ok. Petang ni nak kuar lengkapkan barang keperluan sekolah dia hendaknya...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Selasa, 6 April 2010

Olahraga Prasekolah Zon Skudai 2010

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPagi ni memang kena pergi ke SK Sri Perling 2. Ada olahraga pra kat situ. Macam biasa jalan ke situ sangatlah jemnya.. terutama dekat sekolah agama tu. Sekali masuk nampak pintu belakang ke padang dia bukak. Apa lagi. Parking sebelah pintu la. hahaha.. Padang sangat mengerikan. Cam kubang kerebau pun ada. Nak wat camner semalam hujan lebat kan. Habis kasut sukan aku hancur kat sekolah ni. Memula tercabut tapak, pastu habis lunyai bahagian bawahnya.. Dedua lak tu. Sib baik lam keter ada selipar jepun yang aku wat gi semayang jemaat. Nasib la.. Pakai stokin sarung selipar. Dari aku berkaki ayam kan.. Overall.. sangat penat. Mana taknya. Acara non-stop tu. Sempat rehat hirup air jer. Nak makan pun tak sempat. Penat wehhh.. Belah petang kena gi latihan pusat takraw lak.. Perrggghhh!!!.. Layann..

ps : Paling tak best sebab tak banyak gambo leh amik. Aku kena jadik hakim lorong.. buhsan tul asik angkat bendera jer.. aku nak angkat jugak la gambar sekepin dua..

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Walau menempuh jem yang hebat, namun kami berjaya juga jadi antara yang awal tiba.. hahaha.. tahniah pada kami..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Kesempatan ni menyebabkan kami leh menjalar diserata tempat untuk menembak.. habis sumer kena tembak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Aku memang suka hati jer masuk memaner.. atau dah memang sejak azali aku senang join orang.. entah la.. Bebudak ni layan jer aku.. hahaha..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Mari, mari, mari.. kita ambik gambo dulu.. pasni leh lepak-lepak panaskan badan balik..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Team champion dah sampai.. hehehehe.. team sekolah aku daa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Taklimat pegawai kejohanan.. layan jer la..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Kasut pertama aku tercabut.. menyusul kemudian.. sebelah lagi.. dedua aku campakkan dengan jayanya ke dalam semak kat tepi padang sinun..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Ni ler kasut rasmi aku pagi ni.. sib baik ada.. kalau tak.. aku pakai stokin jer la..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Dah berkumpul untuk acara penutup..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Team champion sekali lagi.. takpe.. tahun depan kita sapu semua.. Tahun ni kita kasi can la kat yang lain..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Cikgi-cikgi yang bertanggungjawab penuh pada champion-champion sekolah aku nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Memula agak takut ngan aku.. last-last sampai tak terlayan.. Asik posing jer.. hehehehe


Slideshow penuh





Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 12 Julai 2009

Karnival Prasekolah Zon Skudai 2009



Tarikh : 11 Julai 2009
Masa : 7.30 pagi - 1.00 petang
Tempat : SK Kompleks Uda

Pendaftaran peserta dan cabutan giliran


Taklimat hakim dijalankan di kelas prasekolah


Candid persediaan


Pertandingan membaca di Bilik Muzik


Story telling dijalankan di Perpustakaan


Deklamasi sajak di kelas prasekolah


Hafazan di surau


Mewarna di kantin sekolah


Spell it right di perpustakaan


Nyanyian solo di dewan sekolah


Pakaian beragam di dewan sekolah


Ketibaan perasmi



Bacaan doa


Persembahan pelajar


Ucapan dan perasmian



Penyampaian hadiah dan cenderamata




Nyanyian Negaraku


Pengagihan sijil



Slideshow