mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Ranking Maktab Rendah Sains Mara. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Ranking Maktab Rendah Sains Mara. Papar semua catatan

Sabtu, 7 Mac 2015

SPM 2014 result : Ranking MRSM

Klik untuk gambar yang lebih besar
SPM 2014 result : Ranking MRSM. Yahhhh... Ni ler dier ranking MRSM untuk SPM 2014. Sedih aaaa nengokkan ranking beseri yang dah makin jatuh ni. Bawah benchmark aku lak tu. Top 5 dari bawah tuh... Huhuhuhu... tahniah pada mama sebab akhirnya boleh eksen ngan aku...

1. TAIPING - 1.0681
2. PENGKALAN CHEPA - 1.0733
3. TUN GHAFAR BABA - 1.1100
4. LANGKAWI - 1.3606
5. TUN DR ISMAIL - 1.4706
6. KUANTAN - 1.6200
7. KEPALA BATAS - 1.8543
8. PASIR SALAK - 1.9279
9. TUN MOHAMMAD FUAD STEPHEN - 2.0394
10. PENDANG - 2.0835
11. ALOR GAJAH - 2.1369
12. TRANSKRIAN - 2.1409
13. BETONG - 2.1410
14. GEMENCHEH - 2.1873
15. KUALA KRAI - 2.2245
16. KUALA BERANG - 2.2313
17. FELDA - 2.2374
18. PDRM KULIM - 2.2958
19. KOTA PUTRA - 2.2964
20. TUN MUSTAPHA - 2.3704
21. PENGKALAN HULU - 2.3741
22. BALIK PULAU - 2.3761
23. BATU PAHAT - 2.4277
24. MERBOK - 2.4383
25. MUAR - 2.4385 << mama's
26. JOHOR BAHRU - 2.4669
27. MUADZAM SHAH - 2.4883
28. JELI - 2.4911
29. KUALA KLAWANG - 2.5015
30. SERTING - 2.5100
31. PARIT - 2.5286
32. KUCHING - 2.5745
33. KUBANG PASU - 2.5925
34. TERENDAK - 2.5958
35. BESERI - 2.6263 << mine's
36. BALING - 2.6392
37. MERSING - 2.6526
38. BESUT - 2.6560
39. MUKAH - 2.6754
40. KUALA KUBU BHARU - 2.6809
41. KOTA KINABALU - 2.7461
42. KUALA TERENGGANU - 2.7538
43. TUN GHAZALI SHAFIE - 2.7791
44. TUN ABDUL RAZAK - 2.7921
45. LENGGONG - 2.8014
46. TUMPAT - 2.8046




Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

Sabtu, 21 Disember 2013

PMR 2013 Result : Ranking MRSM

Klik untuk gambar yang lebih besar
Habis segala logo beseri kuaq tu
Dah kuarkan SBP mesti la nengokkan ranking mrsm pmr 2013 pulak. Walaubagaimanapun masih awal lagi. Baru dapat keputusan 15 MRSM. Mrsm aku, Beseri ranking nombor 18 untuk tahun 2012. Tahun ni masih takde lagi nih. Huhuhuhu. tak sabo nak banding banding nih, terutama ngan mrsm mama, MRSM Muar yang sentiasa kat bawah. Hehehehe... 2012 ranking ke 39. Apa pun MRSM Baling memang nampak bagus kan. Maintain ja. Ni yang aku selalu dok bakar iqa nih. Kampung sendiri tu. Kalau dapat masuk, dekat ngan atuk dan nenek kedah tu... Hehehe. Apa pun layan la dulu senarai 15 yang ada ni dulu. Yang lain akan dihapdet dari semasa ke semasa yea...

1. MRSM Pontian (1.0278)
2. MRSM Gemencheh (1.0290)
3. MRSM Kuala Kubu Bharu (1.0350)
4. MRSM Pengkalan Hulu (1.0432)
5. MRSM Serting (1.0440)
6. MRSM Lenggong (1.0453)
7. MRSM PDRM Kulim (1.0476)
8. MRSM Baling (1.0550)
9. MRSM Kuala Klawang (1.0572)
10.MRSM Tun Abdul Razak (1.0613)
11.MRSM Alor Gajah (1.0672)
12.MRSM Kepala Batas (1.0675)
13.MRSM Pendang (1.0677)
14.MRSM Transkrian (1.0725)
15.MRSM Merbok (1.0737)

Sabtu, 23 Mac 2013

SPM 2012 result : Ranking MRSM

Klik untuk gambar yang lebih besar
Yahhhh... Ni ler dier ranking MRSM untuk SPM 2012. Sedih aaaa nengokkan ranking beseri yang dah makin jatuh ni. Bawah benchmark aku lak tu. Top 5 dari bawah tuh... Huhuhuhu... tahniah pada mama sebab akhirnya boleh eksen ngan aku...

Keputusan dalam kurungan adalah GPS tahun 2011. Nampaknya banyak jugak MRSM yang menurun GPSnya. Termasuklah MRSMku yang terchenta... huhuhu...


Sabtu, 22 Disember 2012

PMR 2012 Result : Ranking MRSM

Klik untuk gambar yang lebih besar
Habis segala logo beseri kuaq tu
Dah kuarkan SBP mesti la nengokkan ranking mrsm pmr 2012 pulak. Mrsm aku, Beseri ranking nombor 18 untuk tahun 2012. Ranking jatuh dari no 11, GPS pun merosot dari 1.04 pada tahun 2011. Lam kurungan tu GPS dia. Kira orait gak la. Cam biasa mrsm mama, MRSM Muar sentiasa kat bawah. Tapi ada pengingkatan dari ranking 39, tapi GPS menurun dari 1.15 pada tahun 2011. Apa pun MRSM Baling nampak bagus kan. Ni yang aku selalu dok bakar iqa nih. Kampung sendiri tu. Kalau dapat masuk, dekat ngan atuk dan nenek kedah tu...

1. MRSM PASIR SALAK, PERAK (GPS 1.0405)
2. MRSM ALOR GAJAH, MELAKA (GPS 1.0427)
3. MRSM GEMENCEH, NEGERI SEMBILAN (GPS 1.0484)
4. MRSM BALING, KEDAH (GPS 1.0497)
5. MRSM TRANSKRIAN, PERAK (GPS 1.0583)
6. MRSM KUALA KUBU BARU, SELANGOR (GPS 1.0618)
7. MRSM TUN ABDUL RAZAK, PAHANG (GPS 1.0631)
8. MRSM PDRM KULIM, KEDAH (GPS 1.0651)
9. MRSM SERTING, NEGERI SEMBILAN (GPS 1.0695)
10. MRSM PENDANG, KEDAH (1.0716)
11. MRSM PENGKALAN HULU, PERAK (1.0765)
12. MRSM GERIK, PERAK (GPS 1.0814)
13. MRSM KEPALA BATAS, PULAU PINANG (GPS 1.0816)
14. MRSM KUALA KLAWANG, NEGERI SEMBILAN (GPS 1.0829)
15. MRSM MUKAH, SARAWAK (GPS 1.0858)
16. MRSM LANGKAWI, KEDAH (GPS 1.0861)
17. MRSM PONTIAN, JOHOR (GPS 1.0901)
18. MRSM BESERI, PERLIS (GPS 1.0914)
19. MRSM BALIK PULAU, PULAU PINANG (GPS 1.0949)
20. MRSM KUALA TERENGGANU, TERENGGANU (GPS 1.0958)
21. MRSM KOTA PUTRA, TERENGGANU (GPS 1.0971)
22. MRSM TERENDAK, MELAKA (GPS 1.1004)
23. MRSM FELDA, PERAK (GPS 1.1023)
24. MRSM MERBOK, KEDAH (GPS 1.1038)
25. MRSM MUADZAM SHAH, PAHANG (1.1093)
26. MRSM BESUT, TERENGGANU (GPS 1.1124)
27. MRSM KUCHING, SARAWAK (GPS 1.1154)
28. MRSM LENGGONG, PERAK (GPS 1.1162)
29. MRSM KUANTAN, PAHANG (GPS 1.1232)
30. MRSM BATU PAHAT, JOHOR (GPS 1.1368)
31. MRSM KUBANG PASU, KEDAH (GPS 1.1422)
32. MRSM TUMPAT, KELANTAN (GPS 1.1470)
33. MRSM TUN GHAZALI SHAFIE, PAHANG (GPS 1.1505)
34. MRSM TAWAU, SABAH (GPS 1.1619)
35. MRSM KOTA KINABALU, SABAH (GPS 1.1725)
36. MRSM MUAR, JOHOR (GPS 1.1734)
37. MRSM MERSING, JOHOR (GPS 1.1736)
38. MRSM BENTONG, PAHANG (GPS 1.1739)
39. MRSM PASIR TUMBUH, KELANTAN (GPS 1.1763)
40. MRSM KUALA KRAI, KELANTAN (GPS 1.1849)
41. MRSM JELI, KELANTAN (GPS 1.2094)


Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 31 Disember 2011

PMR 2011 Result : Ranking MRSM

Klik untuk gambar yang lebih besar
Habis segala logo beseri kuaq tu
Dah kuarkan SBP mesti la nengokkan ranking mrsm pmr 2011 pulak. Mrsm aku ranking nombor 11 untuk tahun 2011. Lam kurungan tu GPS dia. Kira orait gak la. Cam biasa mrsm mama sentiasa kat bawah. Sorry to say la. Tapi dari segi gps still hebat gak kan..

1 MRSM GEMENCHEH (1.0204)
2 MRSM PASIR TUMBOH (1.0210)
3 MRSM KUALA KUBU BHARU (1.0238)
4 MRSM PEKAN (1.0248)
5 MRSM PASIR SALAK (1.0313)
6 MRSM LENGGONG (1.0341)
7 MRSM TERENDAK (1.0380)
8 MRSM GERIK (1.0385)
9 MRSM SERTING (1.0408)
10 MRSM KUALA KLAWANG (1.0414)
11 MRSM KUALA TERENGGANU (1.0420)
12 MRSM MUADZAM SHAH (1.0461)
13 MRSM BESERI (1.0479)
14 MRSM TRANSKRIAN (1.0479)
15 MRSM KUBANG PASU (1.0489)
16 MRSM BATU PAHAT (1.0490)
17 MRSM BALIK PULAU (1.0494)
18 MRSM LANGKAWI (1.0508)
19 MRSM PENDANG (1.0511)
20 MRSM PDRM KULIM (1.0533)
21 MRSM PONTIAN (1.0534)
22 MRSM MERSING (1.0626)
23 MRSM KEPALA BATAS (1.0631)
24 MRSM KOTA KINABALU (1.0658)
25 MRSM KUANTAN (1.0661)
26 MRSM KUALA BERANG (1.0691)
27 MRSM FELDA (1.0708)
28 MRSM PENGKALAN HULU (1.0748)
29 MRSM ALOR GAJAH (1.0748)
30 MRSM KUALA LIPIS (1.0748)
31 MRSM KUALA KRAI (1.0774)
32 MRSM MERBOK (1.0811)
33 MRSM KUCHING (1.0817)
34 MRSM KOTA PUTRA (1.0833)
35 MRSM BESUT (1.1066)
36 MRSM JELI (1.1174)
37 MRSM TAWAU (1.1252)
38 MRSM BETONG (1.1263)
39 MRSM MUAR (1.1563)


Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 27 Mac 2011

SPM 2010 Result : Ranking MRSM

Klik untuk gambar yang lebih besar
Habis segala logo beseri kuaq tu
Gembira ada, sedih pun ada bila nengokkan ranking mrsm spm 2010. Gembira pasal mrsm pengkalan chepa dengan gps tertinggi lead semua sekolah-sekolah lam malaysia. Sedih pasal mrsm aku jatuh teruk abis.. dari ranking nombor 11 untuk tahun 2009 kepada nombor 29 untuk tahun 2010. Hishh.. merudum ni beb.. Ni yang tensen nih.. Apa pun ni ler dia ranking spm 2010 untuk mrsm. Nanti bila dah clear semua, baru aku taruk GPS dia.. OK..

1 Pengkala Chepa (0.83) Pak Yang punya MRSM still in lead la nampaknya
2 Tun Ghafar Baba (0.91)
3 Taiping (0.97) ni MRSM Mak Yang nih.. kalau dulu paling top la ni.. sejak reshuffle.. abiss..
3 Langkawi (1.33)
4 Kuala Kubu Bharu (1.68)
5 Kubang Pasu (1.73)
6 Kuala Berang (1.73)
7 Alor Gajah ()
8 Kuala Terengganu ()
9 Serting ()
10 Pengkalan Hulu ()
11 Tawau ()
12 Kuching ()
13 Kepala Batas ()
14 Muadzam Shah ()
15 Merbok ()
16 Kota Putra ()
17 Pasir Salak ()
18 Pontian ()
19 Kuala Lipis ()
20 Terendak ()
21 Kota Kinabalu ()
22 PDRM Kulim ()
23 Kuantan ()
24 Lenggong ()
25 Batu Pahat ()
26 Besut ()
27 Gemencheh ()
28 Jeli ()
29 Beseri () MRSM ku yang tercinta.. apasal boleh turun banyak sangat nih..
30 Bentong ()
31 Balik Pulau ()
32 Pendang ()
33 Mersing ()
34 Muar () ni MRSM mama ni.. marah tul bila aku cakap mrsm dia kat bawah abeess
35 Kuala Krai ()
36 Betong ()
37 Transkrian ()

Enjoice...Sharing is power!!!