mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label haji ismail group. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label haji ismail group. Papar semua catatan

Jumaat, 3 Jun 2011

HAJI ISMAIL GROUP - AGAIN?!?!

Sebelum balik singgah semaie group lagi sekali. Ni cawangan yang paling besar. Jangan silap, semaie group ni ada 4 ke 5 cawangan di langkawi ni. Last sebelum balik. Ni baru beli pinggan mangkuk. Dah setel baru bergerak balik ke jeti.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Khamis, 2 Jun 2011

Done the shopping first

Dah sampai sini, cam biasa, shopping come first, and last. Pasal apa cerita kendian. Tempat memula gi, biasa la aji semaie group. Memang leh tahan murah sejak dulu, cuma takleh tawar ja. Kat langkawi ni benda biasa murah termasuk la cekelat, rokok, pinggan mangkuk dan kain batik.

Cam biasa, bila dah sibuk memilih, memang makan masa yang lama. Aku leh bawak bebudak ni tawaf satu kuah lagi, kalau tak hujan la kan.

Lepak depan bayview, minum minum. Jalan sana sini. Melantak cekelat. Dan macam macam lagi la. Harap harap esok cuaca cerah. Kalau tak, banyak yang terbengkalai, cam hari ni. Tu yang dok shopping sakan ja tu.
Published with Blogger-droid v1.6.9