mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kemas rumah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kemas rumah. Papar semua catatan

Sabtu, 26 Julai 2014

Edisi jenjalan sabtu


Edisi jenjalan sabtu. Paginya pakat merayap berbasikal. Pastu jenjalan cari barang kelengkapan dan persiapan untuk raya ni. Satu Gelang Patah kami merayap. Satu satu kami setelkan. Dah setel, giliran rumah la pulak. Kami setel semua. Esok dah boleh masak masak la pulak kan.

Selasa, 31 Ogos 2010

Hari mengemas rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 31 Ogos 2010
Masa : 9.00 pagi
Tempat : Rumah ese
Mood : Gumbira tahap gaban

Hari ni memang kena gerak dah. Dah tak lama lagi nak raya. Hari cuti tinggal Sabtu, Ahad depan jer.. Tu mesti sibuk nyer.. Dengan nak berkemas balik kampung lagi la, dengan kuih raya la.. So yang berat-berat ni kena setel dulu la.

Sabtu lepas mama dah beli tikar getah baru, sekayu tu. Harga lebih 200.. Boleh maa.. Taiwan mali lo.. Rerasa cukup sampai ke tempat komputer. Lagi latu, nak rearrange balik markas iqa, katil dan lemari dia. So, bermula ler kerja-kerja khas kami di pagi merdeka nih.. Merdeeekaaa!!!

Habis semua kita rearrange balik. Markas iqa sudah bertukar tempat. Ruang tamu dah jadi memanjang terus. Kira OK sikit la. Nampak lebih luas..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
So sofa ni digerak ke hujung, ke tempat lam markas iqa.. Nampak lebih lapang kan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni pandangan ke pintu depan la pulak.. so, markas iqa dah jadi macam bilik. almari baju dia lepas ni mama akan letak langsir kat situ.. nampak cun sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Susunan baru menjadikan markas iqa lebih privacy.. leh ler wat semak dengan lebih efisien lagi pas ni kan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
susunan sementara.. iqa dah terbaring kepenatan dah.. siann..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sampai ke kawasan markas pc aku pun dapat jugak.. sepapan la katakan.. pasni baru leh mandi kan..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ler design baru tikar getah kitaorang.. cun dan kesat sikit. Tak macam yang lama.. licin..

Enjoice...Sharing is power!!!