mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label stesen bas. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label stesen bas. Papar semua catatan

Jumaat, 15 Julai 2016

Stesen Bas Gelang Patah 20160715


Stesen Bas Gelang Patah 20160715. Setiap kali balik. Kalau ada kesempatan. Memang aku lalu depan ni. Dan setiap kali aku berenti. Mesti aku snap picas. Hehehe. Tak sabo nak tunggu stesen ni beroperasi.

---
#terbaeekkk ‎#kipidap #‎mknaceunlimited‬ #‎mknace‬ ‎#blogger‬ #‎photography‬ #‎photoblog‬ ‎#‎SJCAM‬ ‎#SJ4000‬ #‎Asus‬ #‎Zen4‬ ‎#Samsung‬ ‎#GalaxyCamera ‎#altek ‬#‎cubic‬ #love‬ ‎#followme‬ #‎beautiful‬ #‎blogoftheday‬ #fun‬ #like‬‎ #life‬ #colorful‬‎ #photooftheday‬ #‎MyExperience #‎mknaceunlimited,‬ #‎mknace‬, ‎#blogger,‬ #‎photography,‬ #‎photoblog,‬ #‎MyExperience‬,

Ahad, 10 Julai 2016

Stesen Bas Gelang Patah 20160710


Stesen Bas Gelang Patah 20160710. Dah makin nampak kemajuan. Dan. Jangan tersalah lajak ye. Ruang depan dia dah jadi petak kuning. Jauh sampai ke gerai berdekatan Shell. Masak la bila dah beroperasi nanti. Kemungkinan sesak waktu puncak ni.

Jumaat, 23 Januari 2015

Stesen Bas Gelang Patah updated 23 Januari 2015


Stesen Bas Gelang Patah updated 23 Januari 2015. More progress...

Sabtu, 17 Januari 2015

Stesen Bas Gelang Patah updated 17 Januari 2015


Stesen Bas Gelang Patah updated 17 Januari 2015. Lama lagi ni nak setel. Tapak pun baru nak clear.

Jumaat, 3 Februari 2012

Burger for my little tummy



Habis jer, ehem.. belum lagi habis taklimat petang tadi, lam kepala aku burger ja. Lapo beb. Sesambil bawak keter, memanjang jer kepala dok usyar mana tau ada gerai burger kan. Malang sekali tarak. Last last sampai gelang patah jugak. Singgah gerai biasa. Baru bersiap. Tong gas pun tak sempat pasang lagi. Hancur harapan. Teringat gerai tepi bus stop. Belasah ajer la. Bungkus daging, ayam dan benjo. Dapat gak burger idaman...

Selasa, 8 Jun 2010

Stesen Bas Larkin - revisited

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarLama jugak aku tak gi stesen bas larkin nih. Boleh tahan la. Sejak kerja ni, rasanya langsung aku tak jejak dah kaki aku ke sini. Camner la pulak hari Jemaat nih aku leh singgah lak.

Kisahnya, masa nak kuar gi semayang jemaat tengahari tadi; terserempak la pulak ngan si Azam nih. Aku ajak dia gi sekali ke Uda. Dia cakap jauhnya. Jom ikut dia gi Larkin. Waa.. Leh gak. Memula aku ingat semejid tu kat luar bangunan, ropernyer dah lam bangunan stesen bas tu sendiri, kat tingkat tiga paling hujung dekat ngan kaunter 50++ nun ha.

Tapi bagus la jugak dia wat semejid kat sini. Ingat jaman dedulu, bantai zohor jer ler kalau hari jemaat tu. Ye lah. Orang yang ke sini mana ada kenderaan sendiri. Dah nama pun ke stesen bas. Kalau dah ada keter ker motor, baik dia naik jer kenderaan dia tuh kan..

Tapi memang dah banyak berubah keadaan sini. Dah macam-macam ada, bak kata aruah pak abas astro dedulu tu ha. Yang kelako tu aku pun boleh blank pasal apa ramai sangat manusia kat stesen bas jemaat lepas. Aku dah lupa ropernya cuti sekolah pun dah mula daa.. Patut la ramai bebeno.. Selamat cuti sekolah.. dan aku pun dah tak bercuti sekolah cam korang dah lagi..

::Klik untuk cerita penuh::



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Lepas parking terus ke arah bangunan utama. Aku masih blank kat mana la semejid yang si azam maksudkan nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Si Azam ke kedai jahit kejap pasal nak menguruskan baju batik dia. Lepas setel terus gi semejid itu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Apa significantnya gambo ini. Adakah nak menunjukkan marmar yang lebih cantik dari dulu?? Semestinya tidak. Ini untuk tunjukkan aku amik gambo pakai henpon jer. Dan aku terlupa pasal kelajuannya tak sama ngan kelajuan kamera aku.. Nak amik gambo bas, gambo lantai yang dapat..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Ni ler gambo sebenar yang nak aku amik.. Dan masa aku tekan pompuan baju pink tu masih jauh dari depan aku ni..

Enjoice...Sharing is power!!!