mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label sk gelang patah. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label sk gelang patah. Papar semua catatan

Sabtu, 26 Februari 2011

Photomerge Series : SK Gelang Patah

Klik untuk gambar yang lebih besar
Sekali sekala jengjalan ke sekolah..
Ni pemula siri photomerge aku, walau selama ni memang dah banyak dah pun kan. Tak kisah la. Anggap la ni yang first dalam aku nyer siri nih.

Lokasi : SK Gelang Patah
Masa : 9.00 pagi
Bil. gambar : 31 keping

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 30 Mei 2010

Persembahan penuh pelajar Hari Guru daerah Johor Bahru 2010



Memula buat yang pendek-pendek tu rasa cam kesian lak kat bebudak ni. Last-last aku wat khas persembahan diaorang dari mula sampai abis. Cuma dua persembahan awal tu memag amik sesikit jer pasal ingatkan rehearsal.. ropernyer betul-betul kejadian daa...

Enjoice...Sharing is power!!!