mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label kunjung. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label kunjung. Papar semua catatan

Jumaat, 30 Januari 2015

Full revised - Kunjung Ziarah encik Isa Mohamad di Hospital Batu Pahat


Full revised - Kunjung Ziarah encik Isa Mohamad di Hospital Batu Pahat. Encik Isa Mohamad adalah Ketua Unit ICT, SPA. Beliau ditempatkan di katil 13, Wad 6A. Masa kami melawat tu ler kan.

Khamis, 29 Januari 2015

Full revised - Kunjung Ziarah rakan sekerja mama


Full revised - Kunjung Ziarah rakan sekerja mama. Here come the boom!

Live blogging - Kunjung Ziarah rakan sekerja mama

Live blogging - Kunjung Ziarah rakan sekerja mama


Khamis, 22 Januari 2015

Kunjung Ziarah encik Isa Mohamad di Hospital Batu Pahat

Kunjung Ziarah encik Isa Mohamad di Hospital Batu Pahat. Alang-alang dah sampai sini, kebetulan sebelah PPD aje. Langsung singgah ke sini. Encik Isa Mohamad adalah Ketua Unit ICT, SPA. Beliau ditempatkan di katil 13, Wad 6A.



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 17 Ogos 2013

Kunjung Ziarah Anak Murid Tersayang


Kunjung Ziarah Anak Murid Tersayang. Petang ni suasana kat rumah jadi meriah seketika. Kebudak sekolah mama yang dah beso beso ni pakat mai beraya beramai-ramai. Ziqri la paling suka, sebab dia suka jadi tumpuan orang kan. Read on...

Ahad, 12 September 2010

Aidilfitri 1431h : Sesi kunjung balas raya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 September 2010
Masa : 12.10 tengahari
Tempat : Kampung Pokok Sena
Mood : It's payback time!!!

Pasal jemaat, masa surut pengunjung pun dah berkurang. Dapat la amik kesempatan ni untuk menyerang balas kunjungan tetamu-tetamu sekampung tadi nih.. Lagi pun bila lagi aku nak pi beraya. Esok dah balik semula ke Johor. Kalau tak kuar, bila lagi kan. Dapat la amik sejam ni untuk beraya ke rumah sanak sedara pulak. Alhamdulillah.. Cuma pak long ja tadak, maybe ke bukit; beraya rumah pakcik hizam. Takpa.. petang nanti kena gi jugak..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita beraya jap.. OK.. atuk kedah akan jaga masa ye

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita gi rumah kawan adik dulu boleh..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alamak.. kawan adik tadak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan-makan dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Rumah toksu masih penuh orang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk k masih relaks jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama ngan ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri dah start kira jari dia balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Napa adik tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kita konker satu meja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mak yang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat posing ngan nenek kedah lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. abah lebih lebih senyum nampak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita jalan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa dok sibuk menayang sampul duit raya dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi posing tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ketawa besar nampaknya mama..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Biar betui.. memang dijamu nasi tu.. gulai kambing.. aku sentuh ikan masin ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni si syafiqah punya kerja ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hai.. abah ngan mama kerja makan ja ha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bertukar-tukar acara la pulak amik gambo

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apa la yang diambiknya nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gambo cantik.. cuma.. tak sempat fokus dah klik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pakcik dengan paksu pun dah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sambung lantak lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gi rumah toksu la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Elok ja si ziqri tu lepak ngan mama dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pasni dah balik rumah.. abah nak gi semayang jemaat pulak

Enjoice...Sharing is power!!!

Cikgu Hasan Open House

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 10 September 2010
Masa : 10.00 pagi onward
Tempat : Rumah bapak den
Mood : Hapi tahap super saiya

Cam biasa, rumah abah memang sentiasa menjadi tumpuan awal; sejak pagi. Jadi pagi raya biasanya kami memang dah sedia. Pagi ni ada banyak gak menu tambahan; selain kuih raya. Bihun Sup, Mihun soto, nasi himpit kuah kacang, Ketupat daun palas dan lemang cicah rendang daging. Best gak tahun ni. Sebab raya hari jemaat, kami ada masa rehat sikit di tengahari. Apa pun, selamat hari raya pada semua. Terima kasih atas kunjungan.

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pemula acara.. bersalaman di pagi raya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cikgu Hasan aka Atuk kedah disamping cikgu rodiah aka nenek kedah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku n famili.. ziqri tidur lagi masa ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mak yang dan pak yang.. taun depan dah ada baby yer..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tinggai dua ni ja bujang lagi.. cikgu yaih aka pakcik pun nak kawin hujung taun ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Keluarga cikgu hasan.. mak ngah ngan pak ngah ja tadak.. depa beraya kat serawak ini tahun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita makan duluu...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama sedang menyiapkan diri sebelum melayani tetamu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amik gamba sekeping dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masih makan lagi, separuh dah kuar nak layan tetamu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yaaa... antara yang pertama sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sila la makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kasi yang muda la dulu makan bihun tu...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni apahei ni atuk lang..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Huuiii.. makan ataih dangau tuu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan.. jangan tak makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yang baru datang kita kasi dok lepak dalam dulu.. ada aircond ada astro..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Apasai ziqri sampai ternganga tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Yaaa.. inilah pemuda harapan bangsa kampung pokok sena.. banyak yang dah merantau keluar dah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Masa raya ni la baru dapat bersua muka balik

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni barisan nenek-nenek muda syafiqah ni..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah nak beransur dah ye..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri ngan atuknya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
OK.. sambung makan lagi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Silalah.. self service..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mak yang dok potong nasi himpit.. iqa dok pelahap nasi himpit.. elok la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri sedang mentarbiah makciknya sendiri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Hehehe.. susah jadi teruna encem nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi layan diri masih berterusan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pakcik Hizam bersama keluarganya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara itu, makanan sentiasa ditopup.. kena bagi layanan 5 star punya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri nak lepak ngan pak yang jap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sila la makan yer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Saya nak kuih tu.. yang kaler cekelat tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Leh tahan sedapnya soto tu.. lepas ni kalau nak balik kena beli rempah soto betul la.. asyik dok bantai rempah sup jer..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Walaupun rempah sup, tapi sodappp...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meh salam ngan pak lang meh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Selamat hari raya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jangan lupa amik gambar kenangan dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ha.. tu salam ngan pakcik elok-elok haaa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nenek pun tak menang tangan bermaaf-maafan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pak yang pun dah turut serta ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. jangan ngorat aaa.. en. ziqri

Enjoice...Sharing is power!!!