mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label mati. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label mati. Papar semua catatan

Rabu, 6 Oktober 2010

Kematian Wiwi aka Gumuk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 1 Oktober 2010
Masa : 3.00 petang
Tempat : Laman rumah
Mood : Cian..

Wiwi ni memang manja gede'eh. Balik jer aku dari klinik; hantar ziqri demam, nampak pulak si gumuk ni terbaring.. Loh.. apahei lak terbaring cenggitu tengah jalan nih. Sekali nengok dekat-dekat, rupanya dah meninggal. sian.. Ni mesti kerja ucu nih.. Sekali tepon, memang sahih kerja ucu. Huhuhu.. Terus uruskan.. habis la legasi kekucing kat rumah aku nih..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni masa pagi tadi.. asik lari jer dari kamera.. tayang montot jer lak tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mama si gumuk ngan makcik dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
melantak jer kerje deme nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik angkat kesayangan si gumuk nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tu pakcik hitong dia tu..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni ler keadaan gumuk masa aku balik dari klinik tadi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada ka si mama kata dia pura-pura tido

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Adik dah sedih nengok si gumuk

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
sedih-sedih pun masih boleh makan eskrem sambil nengok

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah, cepat la tanam gumuk nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Korek lubang la dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alahai.. muat-muat jer

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah selesai.. adik pun dah sedih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aikkk.. kata tadi sedih..

Enjoice...Sharing is power!!!

Ahad, 9 Mei 2010

Ada ular dalam longkang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarPepagi dah riuh. Ada ular la dalam longkang. Keluar nengok ramai dok kerumun longkang, tapi jejauh la. Ada ular lam longkang depan rumah. Tapi cam tak gerak jer.. Amik batu sebijik. Kasik rejam sama dia. Aikk.. Tak gerak pun. Abah pun rejam lagi satu batu.. Tak gerak jugak. Pergi belakang amik cangkul. Kasi angkat sama dia.. Tapi ngeri jugak la kan.. Sekali angkat memang sudah mati daa.. Tapu badan memang cantik tak terusik pun. Maknanya mati tua kot. Sian dia.. Angkat alih tempat lain. Sekali nengok sebelah petang dah takde dah.. Sapa lak yang alih ntah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar

Enjoice...Sharing is power!!!

Sabtu, 27 Jun 2009

2 kejutan besar dunia hiburan hari ini



Terkejut gak dengar berita pagi tadi. Tapi berita masa tu pun masih banyak was-wasnya. Dalam kul 10 pagi baru berita tu disahkan benar. 2 bintang yang memang besar dan gah namanya meninggal dunia hari ni. Michael Jackson, 50 tahun meninggal dunia atas masalah jantung manakala Farrah Fawcett, 62 tahun meninggal disebabkan barah.






Chiaoooo...
_________________________________________________________________________
Mohamad Khairul Nizam | 07-5101621 | 0163176350 | 0136042404 | mknace@gmail.com