mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label label. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label label. Papar semua catatan

Jumaat, 13 Januari 2012

Apakah kad ini



Balik rumah tadi, mata aku terpaku kat satu pelekat kat dinding. Apakah???? Tanah ni dah bersedia nak diproses gerannya kah??? Kalau ya, Alhamdulillah... Dua puluh tahun lebih tu.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Sabtu, 27 November 2010

DIY - Name label

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 22 November 2010
Masa : 12.45 tengahari
Tempat : Lam rumah den
Mood : Suka hati

Dymo ni memang dah glamer dari dulu lagi. Untuk buat label nama la kan. Kalau dulu zaman aku sekolah dulu la. Siap ada yang buat sales tu. Satu huruf seposen. Perghhh.. sambutan hangat tuh.. Labeler ni memang dah lama aku beli. Setiap tahun aku memang buat label nama tampal kat barang-barang bebudak nih.. Kebetulan semalam kat tesco, aku nampak label dia. Banyak pilihan kaler lak tu. Murah dari harga yang sebenar. Tu yang beli dua kaler lagi tuh, kaler biru sama hijau.. Hari ni sibuk la buat label nama untuk iqa, inaz dan mama..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri memang pantang nampak bender pelik cenggini.. sibuk nak kejar la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bukan baru beli.. tapi aku guna anually.. tu pasal bersimpan lam plastik aje.. Usia labeler ni pun dah nak masuk 3 tahun.. Tu yang orang selalu tanya aku tu.. Ko beli barang tak guna ka.. pasal barang aku semua nampak cam baru ja

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tambah dua kaler lagi.. beli semalam.. kaler hijo dan biru

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
syafinaz nak nama dia ada luv kat ujung.. iqa lak nak ada star kat depan.. apa apa la

Enjoice...Sharing is power!!!