mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label penat. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label penat. Papar semua catatan

Rabu, 15 Oktober 2014

Pengalaman pertama terasa penat buat kerja


Pengalaman pertama terasa penat buat kerja. Memang tak pernah lagi alami perasaan sebegini. Hari ini baru diizinkan Tuhan untuk aku terasa. Dah makan ubat. Badan mula terasa berat. Mata pun leh tahan nak pejam ja. Tapi, tangan masih kat keyboard. Lawan lagi tu kesan ubat. Sentiasa berkira ja. Lagi 6, lagi 5, lagi 3. Masa ni aku dah terasa tak terdaya lagi dah nak angkat tangan tu. Sengal sengal dah rasa. Lawan lagi. Setel. Terus emel. Terus tertidur. Bangun. Check semula. Rupanya masih draf. Adoiiilaaa.. Terus send semula. Dan pastikan semua OK. Memang pengalaman terbaeekkk!!!! Tapi aku tahu. Badan aku akan dapat melawan efek tu bila dia dah semakin OK. Kira OK dah la sikit kan aku ni.

Isnin, 7 November 2011

Penat!!!

Penat! Seharian dengan lembu korban. Pagi seekor, petang seekor. Malam, tertidur... Terbaeekkk!!!!


Published with Blogger-droid v2.0.1

Ahad, 5 Jun 2011

HARI YANG PENAT

Seharian atas jalan semalam, semua lepak ini hari. Kena pulak jem kat nilai, rnr ayer keroh abis terus makanan, perut aku pun tak sedap hari ni. Perrrgghh. Yang best dari pagi ujan. Apa lagi, memang seharian cover balik penat semalam. Semua sekali pulak tu. Apa pun, sib baik balik semalam. Kalau tak. . . Ada aku amik cuti hari senin kan.
Published with Blogger-droid v1.6.9

Isnin, 29 Mac 2010

Hari yang sangat penat!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarHari ni tersangat penat la pulak untuk aku. Kalau ikut hari ni aku ambik cuti rehat, pasal tak tahu lagi nak setel masalah aku kul baper. Pepagi lagi aku dah kuar. Walau pun appointment jam 9 pagi, saja gak kuar awal. Lagipun nak hantar iqa gi sekolah dulu.

Pas hantar iqa, aku terus ikut jalan ke perling.. Pergghhh.. dah start jem.. Sampai angsana, terus belok masuk, ikut jalan dalam. Terus sampai danga city mall.. Belok ke hospital terus. Ngam-ngam kul 8 aku sampai. Masuk, terus dapat layanan. Setel. Kul 9 aku dah terpacak dah kat Klinik Gelang Patah. Kat sini yang lama sikit. Dekat sejam aku lepak nunggu semua setel. Pastu, balik; seterika baju, terus gi kerja. Cam rugi lak kalau aku amik cuti. Kelas aku pun lam 11.20.. Sempat ajer..

Sesampai, GB tersenyum jer.. Nak kensel cuti ker.. Ha'ah.. Setel. Terus masuk kelas. Pastu train takraw. Sekolah agama iqa.. Pergghh.. Balik jer lam kul 4 petang.. penat gegiler hari ni.. Waarrggghhh... Penaaattnya..

ps : Hari ni jugak aku kuar ngan henpon baru ker?? n73.. Tak puas hati tul ngan kamera dia.. ringtone pun aku masih tak familiar.. hahaha.. mana ada kamera phone leh celen sony ericson beb..








Enjoice...Sharing is power!!!

Rabu, 10 Mac 2010

Hari yang penat!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarWalaupun aku tak wat papeyeii hari ni, tapi hari ni tetap hari yang memenatkan buat diri aku yang sememangnya tak larat hari ni. Malas nak amik mc pasal ianya amat merugikan diri aku ini. Layan ajer la. Bukannya ada apa sangat. Jap jer masa berlalu. Dah sampai masa balik. Layan cikgu-cikgu yang mintak tolong pasal it, layan bebudak guna pusat akses. Sedar tak sedar dah sampai masa untuk aku balik. Cuma masa balik tu baru aku singgah kedai beli panadol. Aku mintak panadol soluble, dia leh bagi panadol actifast. Apa la encik pekedai nih. Balik terus aku main-main dulu minum panadol nih. Pastu toksah citer. Terus layan tido. Bangun ringan sikit kepala. Tapi rasanya masih berat lagi. Pasni nak minum lagi seround la kot.. Tengok dulu apa kerja yang masih tertangguh.. Haaa.. kena cas tepon dulu nih. Kang esok mampus ramai yang mengaruk tak dapat call aku lak..

::Klik untuk cerita penuh::





©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat ambik gambo cikgi-cikgi yang datang wat ros kat sekolah aku. Hazim hampes tul la. Bila aku start buka mulut, baru dia pun bukak mulut. Time aku tarak.. menikus jerk... cheeiitt..!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aku beli sekali jackers ke apa ntah.. adik yang jadik tukang perabis..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi minum ubat pun leh jadik sesi fotografi ka en.kerol..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Seronok lak nengok buih-buih panadol ni.. pasni nak main-main lagi.. Tiga gelas air baru habis semua panadol tu..Yang ketiga tu ak dah tak tahan.. rasa cam nak kuar balik jer..



Enjoice...Sharing is power!!!