mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label jamuan. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label jamuan. Papar semua catatan

Khamis, 15 Januari 2015

Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2015 - Ain & Aini


Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2015 - Ain & Aini. Dah abis dah sesi praktikal dedua kebudaks MPP UKM nih. Selamat berjaya Ain dan Aini. Pasni bulan sabit dahi dah tak kena kacau lagi dah. Huhuhu.







Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Sabtu, 4 Oktober 2014

Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Wana


Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Wana. Ni kira sesi ngebas gambo orang ajer lah ye. Masa ni aku sedang sibuk berbengkel di Putrajaya. So. Selamat berjaya Wana. Pasni rimau tu dah tak kena kacau lagi dah. Huhuhu.

Jumaat, 12 September 2014

Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Hafiz


Majlis Penghargaan Pelajar Praktikal Sektor Pengurusan Maklumat 2014 - Hafiz. Selesai sudah perguruan. Lengkap mandi minyak panas. Hehehe. Semoga dapat mengharung dunia pekerjaan dengan baik selepas ini.













Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 16 September 2012

jamuan perpisahan dan hari raya sektor pengurusan maklumat 2012

Pejam celik pejam celik, dah cukup masa cik sikin, pelajar praktikal ni bersama ngan spm. Dah abis dah aaa.. Selamat maju jaya di luar sana. 

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
aaa... kena la ucap sikit yea

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
haaa... terbaeekkk!!!!

Yang tak terbaeekkk!!!! adalah... aku tangkap lentok abisss masa jemaat tadi.. aiyooo.. ini mesti kes makan terlebih nih.. adooyaiiii...

mknace unlimited™ | jamuan perpisahan dan hari raya spm jpn johor 2012
jarang dah aku lentok masa khutbah... melainkan ... hari ni



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Khamis, 9 September 2010

Kenduri kecik buat sanak saudara sekampung

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh :8 September 2010
Masa : 7.00 malam
Tempat : Rumah nenek kedah
Mood : Bestnya

Petang ni memang nenek kedah sama atuk kedah buat jamuan sikit. Sesaja nak jamu sanak sedara kat kampung ni. Dan sebab ni jugak la aku pilih untuk start cuti hari selasa. Ada masa jugak nak jumpa semua awal sikit.

Memula aku bayaq zakat dulu. Sementara nunggu yang lain sampai kan.. Pastu abah wat doa selamat sikit sementara nak nunggu waktu berbuka. Sampai ja waktu terus kami berbuka. Alhamdulillah.. Sedap sungguh nasi petang nih.. lauk semua best..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel semua dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Abah amik katerer kantin sekolah pulai..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nunggu untuk kemaskan kawasan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk long pun dah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kemaskan makanan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nunggu nak hampar tikar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Anak sapa la ni yang sedang mengetest starcraft 2.. aku ka? haiya...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nenek kedah buat preparation terakhir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sirap pun dah setel

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk long dan datang ngan nenek long.. Pakcik Hizam pun dah sampai jugak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kita buat cara hidang la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah tersusun rapi dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi membayaq zakat..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kali ni memang niat nak bayaq kat baling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua menunggu doa selamat pas ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Waaa.. adik bersama rakan barunya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Resit aku tahun nih..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni bukan nak berbuka lagi, nak buat doa selamat dulu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pakcik ngan pak cik hizam

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk ngah ni ngan baby sapa la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Paksu sama atuk ngah sama baby

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nenek su baru sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sila, sila, terus masuk ke belakang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah makin ramai dah.. dah dekat nak berbuka la katakan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Doa..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah makin ramai yang dah duduk bersama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nenek kedah bersama barisan cucu-cucu dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk lang pun dah sampai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haa.. dah nak berbuka dah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siapkan makanan dan minuman

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ambik tempat memasing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuang air tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua dah amik tempat dah ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alhamdulillah.. ramai yang berkesempatan hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Borak-borak sementara menanti azan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Seronok dapat berkumpul bersama cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Macam dah dengar azan tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa nak baca doa sendiri ka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa... betulla dah azan nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Aminn.. dah sampai dah waktu berbuka

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Minum dulu ye mama

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa pun minum jugak.. adik je terus makan nasi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Semua pakat teruih makan nasi.. tadak sentuh kuih dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan, makan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pak cik hizam and famili

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
keluarga nenek yang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Atuk long ngan nenek long

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Special sikit pasal nenek long memang sakit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alhamdulillah.. sedap

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ziqri bagus.. dia tidoq ja sepanjang waktu berbuka.. dah habis semua baru dia bangun..

Enjoice...Sharing is power!!!