mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label asyraf. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label asyraf. Papar semua catatan

Selasa, 14 Disember 2010

Asyraf : The big moment

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 Disember 2010
Masa : Sepanjang hari
Tempat : Rumah den @ Baling
Mood : Tak tau nak cakap.. berubah ubah

Alhamdulillah.. Semuanya dah selesai. Sepanjang hari penuh dengan kemeriahan. Cuma ada sikit misunderstanding. Tak kisah lah. Semuanya pun dah selesai. Semoga Asyraf hidup bahagia bersama Asmah sehingga ke akhir hayat. InsyaAllah.. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Deretan cenderahati untuk setiap tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Amboihh.. nak melawa la ni

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tempat kejadian hari ini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
apasal bila ambik gambo kahwin mesti nak ambik gambar gambar cenggini?

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tuan rumah menunggu tetamu hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makanan yang sedia menanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Flower girls and a boy are ready to rock!!!

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Gula gula untuk kebudak yang datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni adik bongsu yang rasanya pun dah tak lama lagi nak merasa pelamin jugak nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Terima kasih kerana sudi datang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Antara tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Beramah mesra ngan tetamu yang hadir

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team kompang sekolah menengah baling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haaa.. ni la pengapit kecik pak cik mak cik nanti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah sampai dah pasangan pengantin nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
are you ready??

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom berarak ke rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Disambut dengan meriah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cemoei tak kebudak depan tu.. yang atas pelamin memang dah segak dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tepung tawar

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Makan berdamai

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersama kek yang bakal kena lapah potong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Potong kek

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bergambar bersama keluarga mertua

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi posing ngengada anak tuan rumah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cucu yang dah lentok tahap gaban dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat lagi tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sempat main cak cak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Nyanyian dari iqa untuk pak cik dan makcik nya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing kat bilik bermula

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing jangan tak posing

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Outdoor sikit

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
@ pelamin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Mari kita penuhkan pelamin dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Iqa ngan adik inaz

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pengantin dah turun padang dah pun

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Alhamdulillah.. ada jugak gambo keluarga pengantin.. hmmm...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Posing bersama cucu sebelum pulang

Nak tengok lebih pi tengok kat album facebook >>> Album 1 >>> Album 2

Enjoice...Sharing is power!!!

Asyraf : Persiapan di Pagi Kenduri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 12 Disember 2010
Masa : Starting from sesudah subuh
Tempat : Rumah den
Mood : Debaran bermula

Pagi ni memang sibuk beb. Bangun seawal pagi dan terus mula kije. Macam biasa kat baling, pagi kenduri la baru mula sibuk dengan aktiviti akhir masak lauk kenduri, baru fresh beb. Lapah daging, parut kelapa, antara yang paling awal mula. Bila tukang masak dah datang, semua keperluan mesti dah siap. Klik cerita penuh untuk detail>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pakai tiga mesin.. aku berenti jap untuk ambik bahan bukti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Parut jangan tak parut

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team potong daging

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kejap aje siap dilapah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu bagusnya kije ramai ramai cenggini

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Team potong pisang

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cincang abis abis

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam biasa tokei air memang tak dapat dipisahkan dengan tong airnya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tukang masak dah start panaskan enjin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni untuk daging masak itam nih

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah mula panaskan rempah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sementara tu sarapan dah mula diagihkan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Pelamin asyraf

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meja makan berdamai dia

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tangga naik ke katil pengantin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meja untuk rombongan pengantin

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meja kaum pompuan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Proses basuh daging

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Kacau mari mengacau

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cam best kan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Perghhh asap dia.. tu lum kira bau dia lagi tuh

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah start buat agihan dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Meja yang belum berkaber lagi.. nanti aku setelkan

Enjoice...Sharing is power!!!