mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Bengkel Penyelarasan Program SJQ tahun 2017. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Bengkel Penyelarasan Program SJQ tahun 2017. Papar semua catatan

Selasa, 17 Januari 2017

Bengkel Penyelarasan Program SJQ tahun 2017


Bengkel Penyelarasan Program SJQ tahun 2017. Pepagi dah sampai sini. Best driving pagi ni. Sebab kepala hotak aku melayang aje sepanjang jalan. Dok mikir kaedah terbaik bengkel verifikasi data aku untuk sepanjang tahun yang penuh getir ni. At last dapat la rangka some SOP. Mendarat aje terus aku bukak switch. Terus jot down the detail. Macam a bit tak kena kan tajuk bengkel ni dengan kehadiran aku. Lama jugak aku dok mikir semalam lepas ks masukkan dalam kalender. Slot aku sikit ja. Ujung-ujung pulak tu. Takpe. Masa berharga tu banyak benda yang aku dapat buat. Dari SOP baharu. Sampai la ke infografik verifikasi. K. Cun. Setel semua. Esok nak proceed keluarkan surat arahan ke daerah dan sekolah. Lepas bentang je. Terus gerak ke BTPN.