mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Klinik ke klinik. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Klinik ke klinik. Papar semua catatan

Isnin, 19 Mei 2014

Klinik ke klinik

Klinik ke klinik. Pergghhh. Tak puas hati tul. KAn aku dah kata memana klinik. Dan aku terkena klinik yang patut tutup je. Adaka dia kasi aku ubat tahan sakit ja. Pastu check tekanan darah. What the hell? Pastu bagi MC. Aku tanya kenapa ubat tahan sakit aje? Boleh sembuh ke kalau saya makan ubat tahan sakit je. Gile pe. Jawab dia. Awak nyer kaki sudah bengkak. Kasi ubat sapu pun tak guna. Cam haram je. Pastu soh aku gi cari tukang urut. Macam kalut ja. Tanya. Jawab cam haram ja. Macam tak nak layan ja. Bingai. Dia kasi setahun MC pun. Kalau dengan hanya ubat tahan sakit, aku ni lalok ajer ler. Sembuhnya tak jugak. Tak tau la. Memang aku bengkerk tul. Kan dari dulu aku dah kata aku jarang pecaya klinik swasta ni. Next aku drive gi Klinik kerajaan. Punya la ramai orang. Adussss... Last last aku korner balik, singgah klinik biasa aku. Sib baik buka hari ni. Kat sini baru aku tenang sikit. Dia siap terangkan lagi setiap ubat yang dia akan bagi. Dan dia minta maaf sebab kali ni dia terpaksa bagi aku ubat tahan sakit. Dan aku kena makan sekali. Check lagi. Pastu bagi nasihat kat aku. OK ler kan. Lembut sikit rasa. Hari ni pun bengkak aku dah surut. Ada sesikit ja lagi rasa sakit tu. Esok aku try pakai sport shoes cam saranan doktor.

ubat urat, ubat bengkak dan ubat tahan sakit