mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label basikal roda tiga. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label basikal roda tiga. Papar semua catatan

Sabtu, 19 Mac 2011

Encik ziqri's new toy

Klik untuk gambar yang lebih besar
Apa ajer yang digodaknya nih
Si iqa ngan inaz dah kemaruk nak mandi manda kat kolam ajer. Nak tak nak mula la nyelongkar stor balik. Sekali, bukannya kolam tiup tiup ajer yang aku jumpa. Guess what.. Basikal roda tiga pusaka dari iqa tuh.

Apa lagi, kasik kat ziqri. Sukahati dia. Tolak sana, tolak sini. Yelah.. kaki tak sampai lagi.. Kalau tak, mesti dah mengayuh dah ni. Sejak adik dah besar sikit, memang saja taruk beskal ni lam stor. Sampai terlupa gitu. Nasib ziqri la kan. Untung kakak kakak dia mengaruk nak kolam.. Apa yang best.. pakat bergaduh berebut beskal la pulak.. Hmmm..

Browse ke bawah untuk 7 picas lagi>>>>



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Siap angkat dedua belah kaki tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
cehhh.. kengkonon nak mengayuh la tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
kaki tak sampai la bah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
tolak ngan kaki ajer la

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
dah meleleh dah air liur

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
yea yea mama tolong tolak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
alamak.. idung saya ...


Enjoice...Sharing is power!!!