mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Riang Ria Raya. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Riang Ria Raya. Papar semua catatan

Rabu, 4 September 2013

Riang Ria Raya : Sambutan Hari Raya Aidilfitri Jabatan Pendidikan Johor 2013


Riang Ria Raya : Sambutan Hari Raya Aidilfitri Jabatan Pendidikan Johor 2013. Gambo over banyak sangat. Program bermula di dewan jauhar dengan ucapan oleh Timbalan Pengarah. Seterusnya majlis penyerahan sumbangan pada 5 ahli kelab yang akan menunaikan haji. Pastu... kita makan dulu... punya la banyak posing. Korang layan ajer la picas picas ini...

Riang Ria Raya : Sambutan Hari Raya Aidilfitri Sektor Pengurusan Maklumat Jabatan Pendidikan Johor 2013


Riang Ria Raya : Sambutan Hari Raya Aidilfitri Sektor Pengurusan Maklumat Jabatan Pendidikan Johor 2013. Semalam, kami buat sedikit Sambutan Hari Raya Aidilfitri. Kecil-kecilan sahaja. Memasing bawa menu yang dah ditentukan. Ala-ala potluck gitu. Hasilnya... Dah terlebih mewah jamuan kami. Hrrmmm... jenuh nak perabih. Jemput sektor-sektor lain pun masih tak berapa nak luak jugak... Read on...

Ahad, 25 Ogos 2013

Back to nature 2013 - Day 5 : Projek Bako Sate Riang Ria Raya Encik Hassan


Back to nature 2013 - Day 5 : Projek Bako Sate Riang Ria Raya Encik Hassan. Sebelah malamnya... kita mula projek kita ini.. Yihuuu... Bako sate. Makan makan. Siap buat float lagi tu. Pastu sesi fotografi rasmi pun bermula. Pastu sambung makan lagi. Masa ni siap buat persembahan lagi. After that baru la kebudaks pakat main bunga api. Read on...