mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label bukit tempurung. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label bukit tempurung. Papar semua catatan

Sabtu, 25 Oktober 2014

Yok ke jemputan di Bukit Tempurung


Yok ke jemputan di Bukit Tempurung. Hari ni ada dua jemputan. So. Kita ke sini dulu. Lepak lepak sama sedara. Senap senap. Makan a bit. Malah terlebih pun ada. Siap cendol. Air lum kira beberapa gelas lah. Tunggu sampai pengantin tiba. Off to Glulam pulak for another jemputan.

Khamis, 15 Ogos 2013

Ziarah ziarah aidilfitri Johor edition part deux


Ziarah ziarah aidilfitri Johor edition part deux. Hari ni sambung lagi ziarah ziarah ni. Alang alang semua ada, nenek wi pun ada, jadi amik kesempatan ni untuk merayap. Cuma aku ngan adik inaz tinggal kat umah pasal kami golongan vvip. Ekekeke. Gambo ni semua mama ngan iqa yang amik. Aku tunggu masuk dropbox ajer. Best tak teknologi. Tak gi pun leh nengok gak. Ahahaha... Read on...

Ziarah ziarah aidilfitri Johor edition


Ziarah ziarah aidilfitri Johor edition. Balik ja dari Kedah ituhari, esoknya terus kitaorang berjalan beraya. Aku amik cuti sikit jah. Kena manfaat masa yang ada. Tinggal belen 2 hari ja lagi. So, jalan ajer la. Kebetulan hari senin, ramai yang dah kerja. So, banyak yang terpaksa skip. Nak tapau balik Sabtu ni lah. Tapi tak tau la dengan kondisen aku cenggini kan. Read on...

Selasa, 13 November 2012

Majlis persandingan nizan ainie

Dah selamat semua. Cuma tak berapa banyak gambo. Aku amik banyak bideo, sebab aku dah plan untuk looping video masa majlis bertandang di rumah aku nanti. All the best...















Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Ahad, 11 November 2012

Hantaran dari perempuan

11 semua sekali. Theme is black... yang pasti aku terlepas lagi 3... ayoyo...










Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free


Selamat Pengantin Baru Nizan Ainie

Alhamdulillah. Selamat semuanya. Dengan sekali lafaz, maka ucu dah sah memiliki ainie. Selamat pengantin baru, selamat datang ahli keluarga baru. Terbaeekkk!!!!





























Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!
mknace unlimited™ | The Colours of Life

Ping your blog, website, or RSS feed for Free