mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label mandi. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label mandi. Papar semua catatan

Ahad, 4 Disember 2011

Jom mandi



Apo laie... Moh kita mandi... Sambil layan kabus tepi gunung baling

^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

Rabu, 8 September 2010

Pit Stop #1 - R&R Seremban

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 7 September 2010
Masa : 9.00 pagi
Tempat : R&R Seremban
Mood : Lepak jap

Dah sampai pit stop pertama, seremban; tu pun pasal adik dah tak tahan nak buang air. So, mandi, siap diri, buat susu; semua setel perkara-perkara kecik. Setel semua; gerak balik..

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Berkabus lens

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bersihkan sambil pegang ziqri

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni tandas dia, dah siap upgrade dah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lama tul kakak-kakak mandi kat dalam tu

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Lepak la jap tepi keter

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jengjalan nengok-nengok sekeliling

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ada jalan berpokok ke taman permainan

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap kot agaknya

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Signboard arah

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Naik atas la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Surau yang dihapgred ni memang kelas

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ruang informasi yang masih kosong

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah siap.. giliran ziqri la pulak

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Dah setel sumer.. jom gerak

Enjoice...Sharing is power!!!

Selasa, 31 Ogos 2010

Ziqri - edisi jom mandi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tarikh : 31 Ogos 2010
Masa : 6.20 petang
Tempat : Rumah den
Mood : Sukahati

Ni, cam biasa; masa mandi petang Ziqri. Bukan main girang kalau dah dibukak baju dia.. Ucu dia buat bengong lak tu, baju di letak ajer kat atas kepala. Tapi Ziqri tak kisah, dia sukahati jer.. Yang penting pasni leh lompat-lompat masa mandi.

Klik untuk cerita penuh



©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Jom kita mandi

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sukanya saya..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Bila nak mandi daa...

Enjoice...Sharing is power!!!