mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label K Power Ekzos. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label K Power Ekzos. Papar semua catatan

Isnin, 26 Disember 2011

Ekzos, checked



Dah setel dah pun operasi tukar ekzos. Baru senyap sikit. Pickup pun dah ok. Mana taknya, dua lubang besar di sisi dan belakang. Lum campur penyambung dah patah dan loose. Harga 160, 150 untuk ekzos dan 10 upah pasang.

Sekali balik rumah terperasan satu iklan lam sokkabar... 120 siap pasang... Sib baik kat setapak sana.. Kalau takkk...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

K Power... Again



Masih menunggu. Ekzos baru sampai jam 12.20 tadi. Sekarang tunggu brader kancil ni setel. Huhuhu...



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway

K Power Ekzos



Pagi ni ke mutiara rini. Kes nak tukar ekzos yang bunyik dah tahap super racer, walau sebenarnya ekzos standard jer.

Datang seawal kedai bukak, tapi stor pulak tak bukak. Hampeh tul. Dah cakap dah kata nak datang pagi ni. Hamender tul la. Dah buang masa aku nunggu budak bukak stor ni.



^_^ Terbaeekkk!!!!
by mknace
Posted via Blogaway