mknace unlimited™|The Colours of Life

Welcome to a small world around me and a simple life of mine in full colours. Together we share the beauty of the world. Sharing since '04 on fotopages, blogger on '07.

mknace unlimited™|The Colours of Life

With warmest regards and wishes joy for all.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Kufic square art practitioner.

mknace unlimited™|The Colours of Life

Some of the figurines as the hobbies of collecting them.

mknace unlimited™|The Colours of Life

All of us | the colours of life.

Memaparkan catatan dengan label Green Jade Republic. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Green Jade Republic. Papar semua catatan

Isnin, 25 Jun 2012

Simple Birthday Party

mknace unlimited | green jade republic
Nasi Ayam Penyet Green Jade Republic
Makan kat green jade republic kat medan selera taman universiti tadi. Birthday boy pulak terbelanja. Adoiii.. Aku baru ingat nak bayo, sekali dia pulak bayo dulu.. Aiyooo.. Apa pun hepi besday En. Kairul..



Via Blogger PC Edisen

Enjoice...Sharing is power!!!

Ping your blog, website, or RSS feed for Free

mknace unlimited | green jade republic
Nasi Ayam Penyet Green Jade Republic sama cendol pulut

Jumaat, 23 Mac 2012

Green Jade Republic, Taman Universiti

Lama tak lepak sini. Lepak lepak sementara nunggukan taklimat sesi malam rabu lepas. Enjoice...




Rabu, 3 Mac 2010

Cendol pulut @ Green Jade Republic, Taman Universiti

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besarLepas jer amik mama kat sekolah dia, terus gi taman u. Banyak gak nak urus ni. Memula tinggal mama kat kedai buku.. Aku terus ke Cytech..

Satu.. nak beli ink untuk printer sekolah. Aku tanya aku ada RM120.. Ko taruk jer baper banyak ink yang boleh.. Eleh.. kasik aku RM10 gak sebotol.. Chaiittt.. Sekali kuar duit nak bayo.. alamak.. bior betuii.. aku tambah jer ler..

Kedua.. nak hantar jahanam repair printer aku sendiri.. Dah baper kali repair da.. head dia dah tiga kali tukau baru.. Sapa suruh tukau yang seken jer.. Padan muka ko kerol. Kali ni aku dah pesan kat eric.. Aku nak cartridge baru.. tak nak yang seken dah. Ko ingat aku takleh bayo ka cartridge baru.. Last-last tiga kali jugak aku hanto.. Baik beli baru.. kurang-kurang setahun lagi ker baru aku tukau baru kan..

Elok kuar jer mama tepon. Dah settle.. Aku wak keter amik mama. Sekali dia nak makan cendol pulut lak.. Berenti balik depan cytech.. Belasah cendol la dulu. Makan-makan-makan.. Dah jom balik. Masuk shell nak isi minyak, sekali habis la pulak.. Last-last gelang patah la jugak aku isi minyak. Sempat jeling skuad perodua ka apa ntah era kat dewan raya.. Lantak korang la apa nak wat kat situ.. Aku dah penat sangat dah ni.. Kalau takkk..

::Klik untuk cerita penuh::


©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni dah tahap bosan giler babeng dah ni.. Lama la pulak nunggu mama nih.. Soalan mama lam keter.. Ayang nak amik cuti dua minggu ok tak. Penat sangat dah ni.. PK pun ada tanya tadi.. Apa haa aku nak jawab?? Cuti ker idak.. Hmmmm...

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Sesi melantak cendol.. Chaiit.. blur habiooo.. pasaipa la aku tak wak turun kamera aku.. last-last hp pun hp lah..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Tu dia gelas dia pakai.. Jar tu.. Aku pandang jer muka dia masa memula.. Korang dah habis gelas ka?? Memang stylo sikit bang.. Pergghh... No komen.. Minum jer ler..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Cendol pulut.. sib baik tak letak lam tempurung.. Kasik stylo kan.. Tapi.. overall.. ngam ngam hooo la.. mama sampai kenyang makan pulut.. cendolnya tak habis.. hahahaha.. Kasi pulut aku taknak la pulak..

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Haa.. baca jangan tak baca.. republik jed hijooo.. ganaih tu.. baca tadi ikut gaya audah ya..apa.. tak kenai.. sila rujuk fakulti kimia UTM.. kalau ada lagi la yer.. tu lecturer kimia aku tahun '95 dolu dolu tu.. Skudeeii.. katanya..hahaha

©2010mknaceunlimited : Klik untuk melihat imej yang lebih besar
Ni main tempatnya ya tuan-tuan.. depan dia la cytech yang sentiasa penuh tu.. nak masuk pun berhimpit.. jaman dedolu la.. sekrang ni dah dua pintu dah..



Enjoice...Sharing is power!!!